Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

donderdag 5 oktober 2017

Girls and Cats




I have exciting news to tell, I have my own productline out with Studio Light.
Isn't that awesome? I am over the moon ......woohooo

Ik heb spannend nieuws vandaag, ik heb een eigen stempel en stencillijn bij Studio Light.
Is dat niet geweldig? ik vind het zelf echt megagaaf....woohooo


This is mygirls and cats line:
Dit is mijn girls and cats lijn:


STAMPS
A5 size stampsets

STEMPELS
stempelsets op A5 formaat









BACKGROUND STAMPS
ACHTERGROND STEMPELS



BACKGROUND STAMPS A6 SIZE

ACHTERGRONDSTEMPELS A6 FORMAAT






FOAMSTAMPS





STENCILS





MDF JOURNALS






STICKY CANVAS
ZELFKLEVENDE CANVAS




I hope you will love my stamps as much as I do
they will be available by the end of October beginning of November

Ik hoop dat jullie mijn lijn net zo leuk vinden als ik zelf.
Verkrijgbaar eind okotber, begin november en nu al beschikbaar als pre order bij je favoriete hobbywinkel

Miranda
xxx

3 opmerkingen:

Daniƫlle Noorman zei

Prachtige lijn Miranda!

Margreet zei

Wow, hier mag je terecht trots op zijn...een hoog heb-gehalte!!
xxx Margreet

Cordine zei

zo gaaf voor je meid!!!