Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

dinsdag 2 augustus 2016

Puddycats

De vorige maand had ik met de gelli-plates al een paar leuke achtergronden gemaakt. Zonde om deze natuurlijk niet te gebruiken. 

Met de gelliplate heb ik eerst kleurlagen met Dylusions paints aangebracht en in de tweede laag art foamies (een soort schuimrubberen stempels). Ik heb deze keer niet veel structuurlagen aangebracht. 





De eerste 2 achtergronden heb ik aan elkaar geplakt, omdat ik een langere creatie wilde maken. 

Op de overige 2 vellen heb ik de nieuwe Puddycats van Dylusions gestempeld (zijn ze niet superleuk).



Om wat meer detail te krijgen, heb ik alle beestjes verder bewerkt met potlood en de markers wit en zwart van Dylusions. 

Omdat ik de spreuk van Dr Seuss wel erg leuk vond om te gebruiken, heb ik er 1 hondenhoofd tussen geplakt. 



groetjes
en tot de volgende keer

Miranda

4 opmerkingen:

Elizabeth zei

Schitterend!! Ik heb ze afgelopen zaterdag ook gelijk gekocht.

Margreet zei

Supergaaf Miranda....die hondenkop doet het écht goed!
xxx Margreet

Janny's Cards Creations zei

Ze zijn erg leuk. Groetjes Janny

ike zei

How super gorgeous that is. I love your background and the cats and dog are just amazing. AWESOME colouring !! :-D
I hope you will enter my Cats only Challenge :-)

Hugz
IKE xx

My Challenge Blog
My Shop
My Blog
FB Fan Page
Cat Lovers Challenge Blog