Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

woensdag 1 juni 2016

Gelli printing

Dit keer heb ik uit mijn stapel met achtergrondjes een paar leuke bij elkaar gezocht. na alle demo's heb ik inmiddels een aardig stapeltje gelli-prints liggen, altijd handig om snel iets te kunnen maken. 


Knip een paar stukken uit en maak een collage op een canvas board. Ik gebruik gel medium matte om alles goed vast te plakken. Deze gel medium droogt vlekkeloos en transparant op. 


Om het meer een geheel te laten lijken breng ik met een brayer een heel dun laagje gesso aan. Op een later moment heb ik met mijn vingers hier en daar ook nog wat kleur aangebracht. 


Als laatste heb ik nog wat washi tape en achtergrond stempels aangebracht. 


Op de voorgrond heb ik de leuke stempels van Dylusions gebruikt en een sticky back canvas velletje de stempels zijn boots are made for walking en the eyes have it .

see you next time
Miranda

3 opmerkingen:

Miranda zei

Een gaaf geheel Miran en inderdaad handig al die achtergrondjes he.....en voordat je het weet heb je er wel een heleboel! xx

Margo zei

Waaw prachtig zeg !
Groetjes
Margo

Gerrittina zei

Wat moooooi. En wat een goed idee om die gelli prints zo te verwerken.