Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

donderdag 16 juni 2016

gelli printing project

Het blijft toch leuk om gelli prints die je hebt liggen te gebruiken in nieuwe projectjes. Zeker als je weinig tijd hebt om iets te maken, is het handig een stapeltje gereed te hebben. Bovendien vind ik het erg lastig om met de gelli-plate maar 1 print te maken. 





Ik heb deze fleurige achtergrond gemaakt met de gelli-plate en verschillende stansjes. In de eerste laag heb ik rondjes gebruikt en in de tweede laag bloemen. 
Breng een dun laagje verf aan en leg de stansjes in de verf en maak een print. Als je de stansjes verwijderd, zit er nog verf op de gelli-plate. Trek ook hiervan een print. Dit is de ghostprint en die heb ik gebruikt voor mijn project. 

De verf die ik heb gebruikt is van ARA, dit is een mooie kwaliteit verf die prettig werkt door de smeu├»gheid.  


Hier een voorbeeld van de stansjes op de gelli-plate . Zorg dat je bij de tweede laag de vormen laat verspringen, zodat ze verspreid over je papier komen te staan en niet op elkaar. 

 
Ik heb voor dit project een Dylusions stempelset gebruikt, ingekleurd met Copic Markers. 


Dit is het eindresultaat. Aan de zijkant heb ik nog wat lijntjes gedoodled. De Molotow markers en /of de multiliners zijn hiervoor prima geschikt. En ze dekken goed op acrylverf. 

groetjes
Miranda

Geen opmerkingen: