Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

zondag 15 mei 2016

gelli printing op kraftpapier

Je kunt ook heel leuk werken met de gelli-plate op kraftpapier.
Hier heb ik met de kleine rechthoek uit de mini-set een achtergrond gemaakt met Ara acrylverf. De magnolia-bloem is van Studio Light en ingekleurd met kleurpotlood.
Hieronder laat ik in stap voor stap foto's zien, hoe ik dat heb gedaan. 

Als eerst heb ik de stempel afgedrukt op een achtergrond van kraftpapier en op blokje dat kleeft aan een kant, maar heel mild zodat het papier niet beschadigd. 


Plak je masker precies op je stempelafdruk. 


Ik heb de mini gelli op een acrylblokje geplakt, ingesmeerd met Ara acrylverf en bewertk met het spinnenwebstencil van Dutch Doobadoo. Ik heb een print gemaakt op de achtergrond over het masker heen. 


De vorige stap nog een keer herhaald voor een 2de blokje. 


Haal dan je masker weg. De afbeelding is nu gereed om te worden ingekleurd. 


Ik heb mijn magnolia bloemen ingkleurd met kleurpotlood. 


Ik heb de miniset gebruikt met het rechthoekje de zeskant en het vierkant. 

groetjes
Miranda


8 opmerkingen:

miranda zei

Mooie mixed media kaart zo met deze stempel en achtergrond
bedankt voor je gedeelde stap voor stap
gr miranda

akkina van steen zei

Wat mooi ga ik ook proberen wat een leuk idee
Danke je wel om dit met ons te delen xxxx

akkina van steen zei

Wat mooi ga ik ook proberen wat een leuk idee
Danke je wel om dit met ons te delen xxxx

Yvonne zei

Super gave post! Thanks voor je duidelijke stappenplan!
Xxx Yvonne

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat super mooi Miranda en zulke fantastische kleuren.xx

Saakje zei

Wat supermooi en bedankt voor je duidelijke en inspirerende uitleg.

Paulien zei

Zeer duidelijke tutorial Miranda en prachtig uitgewerkt, dank je wel!

maria's knutselplezier zei

Prachtig hoor Miranda!!

Groetjes
Maria