Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

vrijdag 15 april 2016

gelli plate

Ik heb deze week weer een gelli achtergrond bewerkt. 


Ik heb natuurlijk gewerkt met de mooie acrylverf van ARA en de masks van Dutch Doobadoo. Het gebruikte papier is 225 grams tekenpapier van Schut. Dit is mooi stevig papier. 



Dit zijn 2 lagen met verschillende masks over elkaar heen.



En dit is nog een derde laag.
Ik vind de achtergrond nu wel druk genoeg. Als je nog meer lagen doet loopt mijn achtergrond dicht en heb ik straks een effen achtergrond. En dat zou jammer zijn. 


Ik heb een afbeelding van Crafts and Me gerbuikt, van Robin Pushay. De zeemeermin is ingekleurd met Copic Markers. 


En dit is het eindresultaat.

tot de volgende keer

groetjes
Miranda 






2 opmerkingen:

maria's knutselplezier zei

Wat heb je dit weer prachtig gedaan Miranda!!! Je afbeelding gaat perfect samen met de achtergrond en is zo lief!!

Prettige dag!!

Maria

Paula Kwakernaak zei

Stempel die afbeelding rechtstreeks op de ondergrond? Of op ander papier en uitknippen?

groetjes Paula Kwakernaak