Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

dinsdag 1 maart 2016

do more of what makes you happy

Deze week heb ik een gelliprint achtergrond gebruikt om op te schilderen. 
Ik heb eerst de achtergrond gemaakt (zie stappenfoto's hieronder) en daarna heb ik een schets gemaakt en dit meisje ingekleurd met acrylverf, kluerpotlood en pan pastels. 




rol de gelli plate in met een dun laagje verf en neem een stencil (hier flower power van Dutch Doobadoo) , dep een beetje van de verf weg



haal het stencil weg en maak en je kunt al een beetje zien of je print gaat worden


neem een vel papier en maak een print


voor een 2de laag gebruik ik een roze laag verf, dit keer gebruik ik de ronde stencils van Dutch Doobadoo, in de verf die niet afgedekt is door de verf heb ik nog wat gestempeld voor extra structuur


trek een 2de print 


meestal blijft er tussen de lagen genoeg verf op de gelli-plate achter om nog een ghost print te maken
deze ghostprint heb ik gebruikt voor mijn projectje 

groetjes en tot de volgende keer

Miranda

1 opmerking:

miranda zei

Leuk dat je dan juist de ghostprint gebruikt om dit prachtige meisje op te maken gr miranda