Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

maandag 1 februari 2016

gelli-printen

Vandaag heb ik een art journalpagina gemaakt met een achtergrondje dat ik al een tijdje heb liggen.




Ik heb op de middelste maat rechthoek gewerkt.
De achtergrond is opgebouwd in 3 lagen.
Een laag met een stencil en daarna 2 lagen met gestanste bloemen, die ik voor de derde laag verschuif. Ik heb hier de mooie acrylverf van Ara voor gebruikt. allemaal metallics, die zijn zo prachtig. Hoewel je alle soorten acrylverf op je gelli-plate kan gebruiken, maar je ziet wel veel verschil in de helderheid van de kleuren. De betere kwaliteit verven hebben mooie pigmenten waardoor de kleuren vaak mooier overkomen. De goedkope verven hebben vaak minder kwaliteit pigmenten en bevatten veel water waardoor de kleuren soms flets kunnen overkomen.




Voor de eindafwerking heb ik gekozen voor een mooie digi van Aurora-wings en deze ingekleurd met Copic Markers. De spreuk kwam ik tegen op het internet en inderdaad zo'n klein zeemeerjongetje zal vast geen schapen tellen denk ik...;-) 
De afbeelding is afgedrukt op apart papier , ingekleurd en uitgeknipt. Op een ondergrond vol met verf of inkt, is het niet mogelijk om in te kleuren met Copics of kleurpotlood. Tekenen of schilderen met acrylverf kan natuurlijk wel, 


groetjes
Miranda

3 opmerkingen:

Margo zei

Wat prachtig Miranda ! De tekst is schitterend !
Groetjes
Margo

akkina van steen zei

Zo leuk

Gerrittina zei

Wat is ie leuk. Heb laatst ook een paar digi's gekocht van Aurora Wings.Ik vroeg me af welke lijm jij hebt gebruikt. Ik kan nog niet de ideale lijm vinden. Glue sticks vallen tegen. Hij jij een tip?

Gr. Gerrittina