Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

maandag 15 februari 2016

a bird sings because it has a song....


Voor de creatie van deze week heb ik een afdrukje met de vierkante Gelli-plate gemaakt, de student formaat. Een mooi maatje om mee te werken , ook voor kaarten.
Ik heb er dit keer een soort art journalpagina mee gemaakt. 

De achtergrond is gemaakt met gestanste bloempjes van Tim Holtz- Sizzix. Ik werk graag met deze stansjes en het effect is iedere keer weer anders.



Breng een dun laagje verf aan met de brayer en leg de bloempjes verspreid in de verf. Op de tussen liggende stukken kunnen je eventueel nog stempelen of bubbelfolie gebruiken.
bij de volgende laag verplaats ik de bloemen zodat ze in de volgende laag verschuiven. Ik maak in totaal drie lagen op deze manier. Hieronder een paar voorbeelden met deze techniek. 



groetje en tot de volgende keer
Miranda

1 opmerking:

maria's knutselplezier zei

Prachtig Miranda, mooie combinatie van stempels, schitterende achtergrond ,bedankt voor de stap voor stap uitleg, heel mooi allemaal!!

Groetjes
Maria