Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

vrijdag 1 januari 2016

Mini gelli plates en veertjes

Voor vandaag ben ik eens aan de slag gegaan met de kleine gelliplates. Ik heb verschillende materialen in de verf gedrukt voor een leuke achtergrond maar de veertjes geven wel een superleuk effect. Die ga ik zeker vaker gebruiken. Laat het veertje in de verf plakken en druk af of druk de veer goed aan en haal hem uit de verf en druk dan af, je krijgt dan een supermooie afdruk.

Hieronder een aantal probeersels:

Eerst een paar met stencils en stansjes.


hier ook met stencils en stansjes.


bij deze print heb ik eerst de veertjes in de verf laten liggen, daarna de veertjes uit de verf gehaald en nogmaals afgedrukt.

hier heb ik de ghostprint van de veer op een ondergrond afgedrukt. 

Ook hier is de ghostprint afgedrukt op een gekleurde ondergrond.


Deze is wel mijn favoriet. Ik heb 2 ghostprints bij elkaar afgesrukt. En je ziet hier hoe mooi de haren van de verf zijn in een print. 




De veertjes in de verf laten zitten bij afdrukken, mooi effect maar iets minder scherp

Dit is weer een dubbele print. Eerst met de veertjes in de verf afdrukken en daarna nog eens zonder. 


Ook hier de veer in de verf laten liggen.

Ik ben zelf erg blij met de resultaten van de verf die ga ik zeker vaker gebruiken bij de gelliplate.

Groetjes
Miranda













6 opmerkingen:

akkina van steen zei

Wat een leuk effect is dat mooi Miranda

akkina van steen zei

Wat een leuk effect is dat mooi Miranda

Yvonne zei

Super mooi effect die veertjes ✨en wat zijn ze leuke hè die mini's 💖

Miranda zei

Gave effecten en leuk om alle probeersels zo te zien Miran!

Margo zei

Wat een superleuke reeks !
Ik wens je een gezond en creatief 2016 !
Groetjes
Margo

jokesk zei

Wat een mooi begin van dit jaar laat je aan ons zien.
Ik ben bijna jaloers op zo'n mooi werk.
Nu moet ik echt ook eens gaan proberen om zo mooi resultaat met mijn gelli te krijgen.
Dank je wel dat je dit met ons wil delen en waar wij dan ook weer de nodige inspiratie kunnen op doen.

Groetjes, Joke sk