Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

woensdag 16 december 2015

feel by the moon

Aan het begin van de maand liet ik al de uitkomsten van de ronde gelli-plate zien.
Voor vandaag heb ik een van de achtergronden gebruikt voor een projectje. 

Ik heb een afbeelding van crafts & me gebruikt (afbeelding van Sara Burrier) en deze ingekleurd met Copic Markers. 


Deze foto's heb ik al in een eerdere post laten zien, maar voor de duidelijkheid plaats ik ze nog een keer.



breng een dun laagje ARA acrylverf  met slow drying medium aan met een brayer en leg er een stencil op (hier pronty).




En maak een afdruk op papier. 


Herhaal het aanbrengen van de verf en gebruik nu een ander stencil (hier de rozen van Pronty).


Dit is de 2de afdruk op papier. 


Dit is de ghostprint. De stipjes zijn de eerste laag, de bloem de 2de. Deze afdruk heb ik uiteindelijk voor mijn project gebruikt. 


Voor een derde laag heb ik weer verf en medium aangebracht. 


En dan is dit het eindresultaat. 


En dit is de laatste versie van de ghostprint,  




fijne feestdagen en een gezond en creatief 2016
 tot de volgende keer

groetjes

Miranda





Geen opmerkingen: