Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

zondag 1 november 2015

gelli arts

De afgelopen dagen heb ik een aantal dagen op de Kreadoe laten zien hoe leuk het is om met de Gelli-plate te werken. Het is net een beetje toveren af en toe. 
Soms is het ook een verrassing hoe het er uit zal komen te zien, maar dat vind ik het leuke juist. Het onverwachte.

Vandaag laat ik een aantal van de achtergronden die ik heb gemaakt tijdens de kreadoe zien.
Van 2 achtergrondjes heb ik al een kaart gemaakt. voor alle achtergronden heb ik de prachtige ARA acrylverf gebruikt. 


Op deze achtergrond heb ik de huisjes van Lavinia gebruikt. Ze zijn ingekleurd met copics.



Op deze achtergrond heb ik een stempel gebruikt van Carabella. Eenvoudig maar wel gelijk effectief.


Het silhouette is van Dutch Doobadoo


In de groene laag zie je het spinnenweb stencil van Dutch Doobadoo. 


Dit is een zogenaamde ghostprint,  de tweede afdruk van restjes op je gelli-plate. Vaak zijn die zo mooi. In dit geval heb ik uit 2 verschillende sessies de ghostprints bij elkaar gebruikt. 


nog een ghostprint, echt een mooie grungy afdruk


vooruit nog een ghostprint, je ziet hier het spinnenweb stencil van Dutch Doobadoo nog in de achtergrond. De kindertjes zijn een mask van Andy Skinner. 


Dit is de eerste volle afdruk van de gelliplate...


En dit is de ghostprint van dezelfde gelliplate sessie

ik vind ze allebei erg mooi eigenlijk

groetjes en tot de volgende keer

Miranda



2 opmerkingen:

Margo zei

Wat een prachtige kaarten Miranda en zo'n mooie achtergronden !
Groetjes
Margo

Sabine zei

O super mooi. Even een vraag over die huisjes van Lavinia. Heb je direkt op de achtergrond gestempeld?
groetjes