Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

donderdag 15 oktober 2015

gelli art




Met de kleine gelli-plate kan je leuke achtergronden maken.
Omdat ik de kleine gelli-plate gebruik heb ik hem op een stempelblok gelegd, zodat ik er mee kan stempelen. 


Neem een klein beetje verf (ik heb hier Ara acrylverf gebruikt) en rol dit uit met een verfrollertje.
Neem echt niet te veel verf, hierdoor krijg je geen mooie afdrukken.



Stempel in de natte verf en...


en maak een afdruk op je papier. 


Vaak zit er nog genoeg verf op om een 2de afdruk te maken, die ik vaak ook nog mooier vind.


Herhaal het aanbrengen van de verf maar gebruik in plaats van een stempel nu een stencil (hier diamonds van Dutch Doobadoo).


Laate de vlakken over elkaar heen vallen en herhaal zo vaak tot dat je tevreden bent over het eindresultaat. 


Met je zojuist gemaakte achtergrond kan je bijv een art jounal pagina maken. 
Hier heb ik een stencil gebruikt van Andy Skinner. 


en dit is het eind resultaat.

fijne dag vandaag

groetjes
Miranda

5 opmerkingen:

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Super mooi en gave uitleg

Miranda zei

Gaaf en helder uitgelegd! Een inspiratie weer Miran, x

Sylvia zei

Súper uitleg en het resultaat is top!!

Monique Vrijbloed zei

Ik heb m ook, ga gelijk spelen! Super uitleg thnx

Monique Vrijbloed zei

Ik heb m ook, ga gelijk spelen! Super uitleg thnx