Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

zondag 15 maart 2015

bloghop Dutch Doobadoo

Zoals je gewend bent bij Dutch Doobadoo is er elke maand een "uitgelicht" waarin we een bepaald product nemen en hier met het gehele Dutch Doobadoo team een creatie mee maken.


Deze maand hebben we gekozen voor het Fabric Art Leather. Dit zijn leuke stoffen verkrijgbaar in 3 kleuren. Je kan het materiaal bijvoorbeeld stansen of stempelen.

Omdat het hele team zo ijverig is geweest met het maken van de mooiste creaties hebben we er een bloghop van gemaakt! En zoals jullie van ons gewend zijn kun je er een leuk pakketje Dutch Doobadoo producten mee winnen dus doe gezellig mee. 



Wat moet je doen?

  • Ga tussen 15 t/m 18 maart 2015 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter.



Dit is mijn uitwerking met het kunstleer. In de achtergrond zie je de leuke stofjes van Lennie Flennerie met modeling paste en acrylverf. De kleine blaadjes zijn de paperart blaadjes van Dutch Doobadoo. 





Heel veel plezier bij het hoppen!






25 opmerkingen:

marian van den Top - Spelt zei

Heb al Door dat er veel te combineren is. Mooie frisse kleuren zijn het. De creatie is weer top

Annemarie Kranenburg zei

Een heel andere kaart als de anderen Miranda, maar wat een ontzettend mooie kaart!!! Het leer is heel erg geschikt voor de bloemen!

Wendy Schluter zei

Zo iets totaal anders, maar wat ontzettend gaaf weer zeg.
Hoe krijg je dit toch zo bedacht, echt SUPER..!
Groetjes Wendy

Linda Noordwijk zei

Mooi fris kaartje heel iets anders maar heel gaaf

miranda zei

Gaaf weer!! Super mooie kleuren
Gr miranda

Martha zei

was ff zoeken kon het niet goed zien met de zwarte ondergrond maar het is gelukt.
erg mooi geworden.

groetjes martha.

Danielle Van wijk zei

WoW wat mooi hou der van weer inspiratie opgedaan

Bea zei

Oeps wat een schitterend geheel, prachtig die kleuren...

groetjes Bea.

Relinde Scheepers zei

Prachtig
met al die kleuren!

Diana D. zei

WAUW Dit is mijn favo! Ik wordt er helemaal blij van! Love it!

groetjes
Diana

Bianca van Tilburg. zei

Wat mooi, heel anders ook weer dan de rest en dat is wel gaaf, op zoveel manieren te gebruiken.
Liefs Bianca.

Ju@nita zei

Hoi Miran,

Ja deze spettert ECHT van me Imac af.Zo sta ik in het leven meis,altijd vrolijk en opgewekt,en zou niet anders willen!!!

Wat komen de kleuren van het fabric hier tot zijn recht zeg,echt een topper!!!!!

En wat heb je een geweldige tekst gemaakt super!!!

Ik mag het niet zeggen maar dit is toch wel één van me favorieten!!!

Ik hoop jouw ook weer de 28e te zien in het atlas of de winkel.

lieve groetjes Ju@nita

mieke zei

Super leuke, vrolijke creatie !!!
Geweldig.

Mieke

paperpapier zei

awesome combination of texture using fabric flower on this mixed media.

Yvonne zei

Wat een gezellig drukke en vrolijke kaart en die tekst is fantastisch

Sjan zei

wat maak jij toch bijzondere / mooie achtergronden, kunstleder komt er mooi bij uit

Marjolein de Putter-de Haan zei

Top zeg! Dit springt er echt wel uit, wat een mooi kleurgebruik. En de combinaties van technieken/materialen spreekt me ook erg aan. Mooi!

Marjolijn van Elsberg zei

Met je zwarte achtergrond knallen ze er helemaal uit zeg!!! Super gedaan.

Nelleke zei

Ik kom niet zo heel vaak op je blog, en toen ik keek in de linkerzijkant dacht ik: ik ben benieuwd wat je laat zien. Ik vind dit leuk! Heel verrassend en zo totaal anders. Geweldig om je hier in te onderscheiden, maar ook wat je er allemaal mee kunt doen. Heel goed gelukt. Groetjes, Nelleke

Hydrangea Bloempje zei

Ohhh...Ik zie in deze creatie helemaal dat dit materiaal ook zeker een geweldige toevoeging kan zijn bij art journaling! Prachtig kleurgebruik ook!

Judith Schulte zei

Wat leuk zo die bloemen lekker vrolijk

Ellie Koningh-Schokker zei

Als je hier niet vrolijk van wordt.... Leuk die vrolijke kleuren kom maar op met het zonnetje en warme temperaturen :-)

Renate zei

Wat een mooi project Miranda.

Sylvia zei

Super leuke creatie heb je er weer van gemaakt. Lekker vrolijk.

Groetjes Sylvia

Emmy Wind zei

Wat kijk ik toch graag naar jou creaties, ik vind de kleurtjes welke je gebruikt prachtig. Dit vind ik ook weer supermooi!