Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

donderdag 15 januari 2015

Dutch Doobadoo bloghop

Zoals je gewend bent bij Dutch Doobadoo is er elke maand een "uitgelicht" waarin we een bepaald product nemen en hier met het gehele Dutch Doobadoo team een creatie mee maken.



Deze maand hebben we gekozen voor het thema Valentine. Daar passen het Shape Art Hart en Paper Art hartjes natuurlijk perfect bij.

Omdat het hele team zo ijverig is geweest met het maken van de mooiste creaties hebben we er een bloghop van gemaakt! En zoals jullie van ons gewend zijn kun je er een leuk pakketje Dutch Doobadoo producten mee winnen dus doe gezellig mee. 



Wat moet je doen?

  • Ga tussen 15 januari t/m 18 januari 2014 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter.

Ik heb een art journalpagina gemaakt met heartshape en paper art.
Inkt en stempels zijn van Dylusions.
De quote is ook van Dylusions. 







Heel veel plezier bij het hoppen!



32 opmerkingen:

MiqueG zei

mooi van kleurstelling, niet mijn ding art journal.

Brenda zei

Super gaaf gemaakt

Joke zei

Wow dit wel heeeeeel iets anders en hier moet je echt van houden. Helemaal niet mijn ding maar er zullen ongetwijfeld mensen zijn die dit o
Prachtig vinden.
Groetjes Joke

Miranda Burhenne zei

Wauw!! Totaal iets anders maar ik vind het mooi

Emmy Wind zei

Wauw wat ziet dit er weer te gek uit!

Bea zei

Schitterend en erg kleurrijk, wordt je vrolijk van...

groetjes Bea.

annemarie zei

Dit is echt totaal anders dan al het lieflijke. mooi gemaakt hoor.

groetjes Annemarie

Ellie Bakker zei

Super verrassend wat jij laat zien weer eens iets anders dan de creaties van je DT maatjes.
Groetjes Ellie

M@rgreet zei

Dit is weer eens heel anders als de voorgaande blogberichten, maar geweldig mooi gedaan! ♥

Anita zei

Zo dit is totaal iets anders, maar wel ongelooflijk knap gedaan.
groetjes anita

Katharina zei

Wow dit is iets heel anders maar toch leuk gedaan met al die kleuren
Groetjes katharina

Monique Modderman zei

Ik vind het zo knap dat je met dezelfde mal iets totaal anders kan maken.

inge zei

Wat een creativiteit, prachtig!
Groetjes Inge

Doris zei

Origineel heel mooi kleurrijk .
Groetjes Doris

G v.d. Belt zei

Gewaagd maar heel erg leuk, mooie kleuren!

mieke zei

Heel wat anders, erg mooi.

Mieke

Wanda zei

Prachtige creatie en mooie kleuren! Ik ken je creaties nog niet zo goed, maar de reacties lezend is dit heel anders dan je gewoonlijk laat zien, ik zou zeggen ga door! Heel mooi.

Aartje zei

Prachtige gemaakt!
Groeten, Aartje

Pierelantijntjes zei

Echt prachtig Miranda! Vind jou stijl echt supermooi!
groetjes van Ester

Giovanna Manconi zei

Totaal anders maar heel mooi. Vind de kleuren ook erg sprekend. Jij hebt een heel eigen stijl. Op de een of andere manier heeft het heel iets aparts. Groetjes Giovanna

Debby zei

dit is niet mijn ding, totaal anders, als ik het doe is het een groot rommeltje, maar zoals het er bij jou uit ziet vind ik het echt super gaaf om te zien

liefs Debby

Joukje zei

Wat mooi!!
Prachtige kleuren heb je gebruikt.
Groetjes Joukje

Vigdis Kluver zei

Wow, wat een prachtige journal page is dit. Het zijn geweldige kleuren.

Gr Vigdis

Milka Gubo zei

WOW! This is amazing, Miranda! :-D

Geertje zei

Heel anders en minder zoet dan de anderen, maar niet minder mooi. Leuk Hoe je de tekst in de harten hebt geschreven. Mooie creatie!
Groetjes Geertje

cardsonly zei

Super gaaf hoe die kleuren er mooi uitspringen dit art journal zie je steeds vaker heb me er zelf nog niet aan durven zetten maar je kan zien dat je de technieken goed beheerst !

Sylvia zei

Prachtige, kleurige art journal heb je gemaakt met de producten van D.D.B.D.

Groetjes Sylvia

Natascha Hendrikse zei

Ik kijk toch altijd een beetje jaloers naar je prachtige creaties. Zo knap dat je de mooie mallen van ddbd weer net even anders weet te gebruiken.
Ik ga snel verder hoppen.
Groetjes, Natascha

Ela Rubira zei

Heel iets anders maar ook mooi! Erg crea en kleurrijk. Groet, Ela

Nelleke zei

Ik ben verrast toen ik al hoppend op jou pagina kwam zeg. Wat geef jij daar een mooie eigen invulling aan. Mijn complimenten! Groetjes, Nelleke

Nicolette Krap zei

heel wat anders maar wel erg mooi

Cinderella zei

Wauw dat heb je weer mooi gemaakt en wat een leuk thema voor een bloghop
Ik ga snel verder met hoppen
Liefs en Creatiefs
Cinderella