Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

woensdag 15 oktober 2014

Let the soul speak - Dutch Doobadoo Bloghop

Zoals je gewend bent bij Dutch Doobadoo is er elke maand een "uitgelicht" waarin we een bepaald product nemen en hier met het gehele Dutch Doobadoo team een creatie mee maken. Deze maand is dat Mask Art Diamond.


Mask Art is op vele manieren te gebruiken met spray's, met structuurpasta, met een airbrush maar ook met distress inkt en embossen. 

Ook deze keer hebben we er weer een bloghop aan verbonden! En zoals jullie van ons gewend zijn kun je er een leuk pakketje Dutch Doobadoo producten mee winnen dus doe gezellig mee. 



Wat moet je doen?

  • Ga tussen 15 t/m 18 oktober 2014 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter.




Ik heb voor deze bloghop deze tag gemaakt. De achtergrond is gemaakt met Dylusions inkt en Distress inkt spray. Ik heb naast de DIAMOND mask ook de CLOUDS gebruikt.  De afbeelding is van Aurora Wings en ingekleurd met copic markers. 


Heel veel plezier en succes met de Bloghop!



23 opmerkingen:

Jona Wiersma zei

Wowwww wat een kleuren, prachtig..mooie tekst

goddessofafairy zei

leuk wat je ervan maakte , groetjes vicky

Colien zei

Zo gaaf! Ben blij dat ik em zondag in het 'echie' heb gezien: nog mooier!
grtz. Colien

Crea Astrid zei

Wat heb je het weer prachtig gemaakt met het stencil. Maar daar ben je ook erg goed in. Lieve digi ook en weer erg mooi ingekleurd.

Groetjes, Astrid.

Sigrid Klingenberg zei

Wat is hij leuk! En wat een mooie herfstkleuren.
Groetjes
Sigrid

Anja Bakker zei

Schitterende kleuren, Miranda. Mooi geheel.
Groetjes, Anja

Cinderella zei

Hoi Miranda,
Wat een geweldige leuke herfstige creatie heel erg mooi gedaan.
Ik hop weer even verder kijken naar al die schitterende creaties die jullie
als team hebben gemaakt voor deze bloghop
Liefs en Creatiefs
Cinderella

Bea zei

Ook al zo'n schitterende creatie, toppie gedaan Miranda, blog gauw verder...

groetjes Bea.

mieke zei

Zo heel anders en toch zo mooi.

Mieke

Adriana zei

Wat een mooie herfst-creatie Miranda, mooie kleuren, ik vind de stencil heel mooi bewerkt:)

Ik hop weer verder door wil graag de andere creaties bekijken.

groetjes Adriana
http://cardsfromproudgranny.blogspot.nl/

Martine Van Hee zei

een heel speciale , maar mooie creatie!

gr
Tine

angela kalksma zei

Mooie kleuren en zo anders weer dan de vorige blogs. Echt heel.leuk.

Marjolein Belder zei

Wat een kunstwerkje weer zeg! Prachtig!!

Helma zei

mooi kunstwerk heb je gemaakt wat een mooie kleuren

Vigdis zei

Wat heerlijke herfst creatie.
Prachtig deze kleuren.

Groetjes,
Vigdis

Margreet zei

Ik ben sprakeloos Miranda...prachtige kleurencombi met de masks en het lieve stempeltje heb je ook prachtig ingekleurd!
xxx Margreet

jolanda hilderink zei

echt top wat je er mee gedaan hebt en geweldige herfst kleuren, groetjes

CreaBB zei

leuke herfsttag heb je gemaakt.

Groetjes Bertina

M@rgreet zei

Dat is weer heel wat anders zeg! Leuk!!

M@rgreet zei

Dat is weer heel wat anders zeg! Leuk!!

Emmy Wind zei

Wat leuk, en wat een mooie warme kleuren!

ellen sanders zei

hoi hoi , weer een super creatie zie ik , super mooi. ik hop weer vrolijk even verder

gr ellen

Marga Vos-Buninga zei

Oh, deze vind ik super mooi! Ik kom tijd te kort, vind zoveel inspiratie!