Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

maandag 1 september 2014

Dutch Doobadoo 1 jaar

Vandaag bestaat Dutch Doobadoo precies 1 jaar. In jaar waarin er veel leuke verschillende soorten producten op de markt zijn gekomen zoals de maks, card art mallen, shape art mallen, paper art, softboard fabrics en cardboard art....teveel om op te noemen en voor bruikbaar voor iedere soort hobbyist. Mijn favoriet zijn wel de masks.....die zijn allemaal zo leuk en op zoveel verschillende manieren en met verschillende media te gebruiken. Ik vind het lastig om 1 mask uit te kiezen maar ver bovenaan staat toch wel bubbles en diamonds....ja stars is ook leuk en vintage ......en alphabet ....o ja en spiderweb niet te vergeten...ja eigenlijk zijn ze allemaal gewoon leuk.
In mijn voorbeeld heb ik natuurlijk ook de masks gebruikt.

Ik heb een tag gemaakt met in de achtergrond Dylusions inkt met de Dutch Doobadoo masks bubble en mosaic. Daarna heb ik een gezicht uit een tijdschrift geknipt en hier op zitten doodlen met verschillende soorten markers. De snor en het brilletje zijn nieuw in de Dutch Doobadoo paper art serie genaamd mustaches 



hier nog een paar andere voorbeelden met de masks van Dutch Doobadoo

en als je benieuwd bent naar de favoriete Dutch Doobadoo producten van de andere DT leden, kijk dan op ons blog hier en er zijn ook nog prijzen te winnen vandaag, op ons hoofdblog lees je hoe!!!

hele fijne dag vandaag




Geen opmerkingen: