Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

vrijdag 15 augustus 2014

Dutch Doobadoo uitgelicht

Zoals je gewend bent bij Dutch Doobadoo is er elke maand een "uitgelicht" waarin we een bepaald product nemen en hier met het gehele Dutch Doobadoo team een creatie mee maken. Deze maand willen we je het schoolbord laten zien.



Deze keer hebben we er ook weer een bloghop aan verbonden! En zoals jullie van ons gewend zijn kun je er een leuk pakketje Dutch Doobadoo producten mee winnen dus doe gezellig mee. 



Wat moet je doen?

  • Ga tussen 15 t/m 18 augustus 2014 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter.



en dit is mijn versie van het schoolbord

Ik heb het canvasboard bewerkt met blanke gesso en vervolgens bespoten met mijn favoriete Dylusions inkt. De achtergrond nog bewerkt met verschillende soorten maskers van Dutch Doobadoo, zoals o.a vintage, metall, alphabet 1 en bubbles. En daarna nog bestempeld. Het MDF schoolboard beplakt met papier dat ik ook heb bewerkt met maskers en Dylusions inkt. 
Het grappige skeletje en de rest zijn ook allemaal stempels van Dylusions. 
De spreuk is van Leonardo Da Vinci. 

Heel veel plezier en succes met de Bloghop!


16 opmerkingen:

Petra zei

Jij springt er echt uit Miranda. Prachtige kleuren en heel origineel

Miranda zei

Ik vind hem echt geweldig Miranda.
Toppie! !!
Groetjes Miranda

mieke zei

Wauw, weer super gedaan !!!
Geweldig.

Mieke

Marieke Slaats zei

Wauw wat een onwijs leuke kleuren!

Liefs, marieke

Feikje zei

Totaal wat anders! Maar wat een prachtige uitvoering. Die zin van Leonardo da Vinci past er prima bij! Ik ben het helemaal eens met die uitspraak :)

goddessofafairy zei

leuke creatie heb je gemaakt , groetjes vicky

janieworkum zei

Wat een gave creatie, heel apart maar ook beeldschoon.
gr Janie

marian zei

Hallo Miranda,
Dit is wel weer een totaal andere invulling van het schoolbord als de anderen, maar niet minder mooi. Ik zelf zou zoiets niet snel maken, maar ik vind het wel heel mooi gemaakt en heel knap verzonnen. Want deze les hoort er ook bij!!!!!
Groetjes van Marian.

Sylvia zei

Geweldig leuk gedaan en zo anders dan de rest. Heel mooi gemaakt.

Groetjes Sylvia

MiqueG zei

Leuk verzonnen, maar helaas niet mijn smaak. Wel mooi uitgevoerd.

Giovanna Manconi zei

Heel aparte stijl!! Mooi gemaakt!
Groetjes Giovanna

Katharina zei

Een heel aparte leuke schoolbord, groetjes Katharina

Wiebine zei

Wauw Miranda, dit vind ik toch stiekem wel de mooiste uitwerking hoor :) prachtig zeg, die achtergrond is ook erg mooi gemaakt. Bedankt voor de inspiratie !
groetjes,
Wiebine

Natasja's Kaarten zei

Ohhhh wat is hij gaaf geworden! Zoveel op te zien! Wat moet jij heerlijk gespeeld hebben met je materialen! Wauw!

Groetjes, Natasja

Gerrittina zei

Helemaal te gek. Je hebt er echt een kunstwerkje van gemaakt. Zo leuk om te zien dat je de producten van Dutch Doobadoo ook op deze manier kan bewerken. Had ik nooit gedacht!

Gr. GZ

Vigdis zei

Gaaf bord zeg. Leuk de Halloween kleuren in combinatie met de uitspraak van Leonardo di Vinci :-)