Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

zondag 20 juli 2014

juli Dutch Doobadoo bloghop

Zoals je gewend bent bij Dutch Doobadoo is er elke maand een "uitgelicht" waarin we een bepaald product nemen en hier met het gehele Dutch Doobadoo team een creatie mee maken. Deze maand willen we je deze stoere Mask Art laten zien.


Deze keer hebben we er ook weer een bloghop aan verbonden! En zoals jullie van ons gewend zijn kun je er een leuk pakketje Dutch Doobadoo producten mee winnen dus doe gezellig mee. 



Wat moet je doen?

  • Ga tussen 20 t/m 23 juli 2014 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter.





Dit is mijn uitwerking:



veel plezier met de hop

groetjes
Miranda



28 opmerkingen:

Bea zei

Wauw wat een supermooie kaart heb je geknutseld, DDBD heeft ook zoveel prachtige knutselspulletjes om mee te kunnen knutselen.....

groetjes Bea.

ellen sanders zei

goedemorgen
ik kom even gezellig binnen hoppen om je creatie te bekijken en hij is super zeg.

fijne dag en ik hop snel weer door

groetjes ellen

Cinderella zei

Hoi Miranda wat leuk om weer eens te hoppen op alle bloggen
En weer te genieten van alle pracht die jij en je teammies maken
Een fijne dag
Liefs Cinderella en ik hop weer eens verder

cindy zei

super gaaf zeg


liefs cindy

Sylvia zei

Prachtige kleurrijke creatie heb je gemaakt. Heel mooi gedaan.

Groetjes Sylvia

grietje52 zei

super,krijg gewoon zin aan de slag te gaan,DDBD is met stempelen ook heel mooi

trijntje zei

Hoi Miranda. Heel anders dan de andere creaties die ik tot nu toe heb gezien. Maar wel lekker vrolijk. Mooi met alle mooie kleuren en de leuke afdruk. Ik hop snel verder. Want het is zo leuk om te zien wat jullie allemaal met deze mooie materialen hebben gemaakt. Groeten Trijntje

Wendy veenendaal zei

Ik hop even langs maar wauw wat kleurrijk en gaaf. Dank je wel voor het delen. Groetjes wendy

Feikje zei

Totaal wat anders maar super gaaf!

G v.d. Belt zei

Dit is weer eens wat anders maar zeker even mooi. Dank je wel voor de inspiratie!

Esther .. zei

hey miranda
ook voor jou geldt: dank je wel, dat ik via de hop, op jouw site terecht mocht komen. wat een super mooie dingen heb je staan,
ik ben gek op die stencils, en de wolkjes zijn geweldig.
ook al ben ik nog een enorme leek wat betreft dit 'gedoe' , langzaam gaat het goedkomen met me.

groetjes Esther

Linda Timpers zei

Heel anders dan alle andere dingen die ik tot nu toe gezien heb, maar wel lekker kleurig.

Groetjes Linda

Linda Timpers zei

Heel anders dan alle andere dingen die ik tot nu toe gezien heb, maar wel lekker kleurig.

Groetjes Linda

corryskaart zei

hoi miranda
nou deze hopster vind je kaart lekker vrolijk en ook nog eens stoer door het gebruik van die nieuwe mask
groetjes van corry

Joke zei

Poeh dit is wel iets heel anders dan de rest zeg. Leuk om te zien dat zoiets ook kan met deze mask. Een heel vrolijk geheel waar je wel van moet houden maar dat s natuurlijk voor iedereen anders.
Groetjes Joke

Margreet zei

Wat gaaf Miranda....jij hebt duidelijk een eigen stijl....heel leuk!
xxx Margreet

Andina zei

En hop...leuk dat hoppen....ik ben dol op jouw creaties, wou dat er bij mij in de buurt een workshop was waar je zoiets kunt leren. Ik vind het zo knap wat je maakt!

Frea Konings zei

Hoi Miranda, dit is natuurijk weer een geweldige pagina! Echt super mooie kleuren heb je gebruikt en mooi hoe je dat stencil als achtergrond hebt gebruikt.

Aartje zei

Wat leuk om ook wat meer " vrouwelijks" te zien in deze bloghop. Dat laat zien dat dit product heel multi functioneel is. Heel mooi resultaat ook hier bij jou.
Groeten, Aartje

Alexandra van den Berg-Verhoeven zei

Wat een gave uitwerking en zo lekker kleurvol :D en al mijn favokleurtjes erin haha helemaal goed.
Lieve groetjes Alexandra

i love cards zei

Wat een heerlijke kleurtjes heb je gebruikt.
Echt mooi geworden.
Gr lilian

Colinda zei

Wat leuk, weer heel wat anders dan bij de andere dames! Zo zie je maar weer dat het stencil multi functioneel is en wat een mooie kleuren!
Een fijne week,
Colinda

Miranda zei

Hoi Miran, ik ben geen ' meehopper' hoor, maar ff laten weten dat alles goed gaat. Met jullie ook hoop ik?
groetjes Miranda

Ria zei

Wow, dat is wel een hele andere stijl zeg!!! Mooie kleurengeheel.

Groetjes, Ria Dekkers

creamien zei

Wat zou het heerlijk zijn om zo'n geweldige creatie in mijn brievenbus te vinden.

Groetjes Marina

. zei

Oh wat een super kleuren heb je gebruikt!

Groetjes Maartje

mieke zei

Wauw, heel anders dan de vorige, maar ook deze is super !!!

Groetjes, MIeke

Henriette zei

WAUW!! deze heb ik nog niet eerder gezien - wat mooi, go go go girl, liefs Henriette xxx