Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

zondag 27 april 2014

another catching up...

hallo allemaal, jullie hebben nog een paar creaties van mij te goed, ik heb ze de afgelopen weken gemaakt, maar nog niet kunnen laten zien. 

hi ya all, just some catching up to do....made this creations the last few weeks, but haven't been able to show them before.

workshop bij Creatief centrum Heesch
op 25 mei geef ik een workshop in Dylusionstijl
wil ook een keer zo'n canvas maken, meld je dan hier aan

I will be giving a workshop Dylusions style on May 25th
so if you would like to join me, you can book the workshop here (sorry guys but you have to come to Holland too) 

Canvas with mermaids, everything Dylusions
canvas met zeemeerminnen, alles van Dylusions


canvas with flowers, stamps and ink by Dylusions, stencils Dutch Doobadoo and Dylusions
canvas met bloemen, stempels en inkt van Dylusions, stencils van Dutch Doobadoo en Dylusions

  another lifebook 2014 lesson, this week by Tascha Parkinson
paints by Sennelier (acrylics and watercolors)

week 17 van Lifebook 2014, een les door Tascha Parkinson
acryliverf en aquarelverf van Sennelier



weer een ronde in the Round Robin van de Craftorij, deze is gemaakt Decoart paints en stencils van Dutch Doobadoo
de stempels zijn van Lavinia Stamps, Noor! Design en Imagination crafts. 

another round in the Craftorij's Round Robin, made with Decoart paints, stencils by Dutch Doobadoo and stamps by Lavinia stamps, Noor! Design and Imagination crafts. 


TTFN

Miranda

2 opmerkingen:

Gery zei

Wat een hoop vrolijkheid in mooie kleuren laat je hier zien, Miranda.
Fantastisch, allemaal en stuk voor stuk mooie werken.
Ik val als een blok voor de laatste twee pagina's.
Heesch is mij helaas te ver uit de buurt, jammer genoeg, ik nog heel wat van je kunnen leren!
Groetjes Gery

Elizabeth zei

Schitterend allemaal weer!! Bedankt nog voor de erg leuk workshop bij Doe@ding.