Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

woensdag 25 december 2013

last creations of LIFEBOOK 2013

Volgende week begint LIFEBOOK 2014 alweer, maar voor het zover is eerst nog de laatste creaties van 2013. Inmiddels ben ik begonnen met het inbinden van alle creaties die ik voor LIFEBOOK heb gemaakt en het ziet er al geweldig uit. Ik ben er ontzettend blij mee. Zodra het af zal ik het hier zeker laten zien. 

Next week I will start with LIFEBOOK 2014, but before I this new episode I want to share my last creations of 2013. I have started binding all my LIFEBOOK creations and it looks fabulous already. It really makes me happy. Will share it with you as soon as it is finished. 


week 40 by Rachelle Panagarry




week 48 by Melody Ross


week 51 by Dina Wakley


 happy holidays
hugs
Miranda



2 opmerkingen:

Henriƫtte zei

Wat een prachtige dingen heb je weer gemaakt.
Een hele fijne Kerst toegewenst.

groetjes Henriƫtte

Karin zei

wow schitterende pagina's!
Fijne jaarwisseling!
Groetjes Karin