Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

donderdag 17 oktober 2013

31 days of Halloween -day 17

Welkom bij dag 17 van de 31 dagen van halloween georganiseerd door Smeared and Smudged, de bloghoplijst kan je vinden op onze  Airless Chambers blog.

Welcome to day 17 of the 31 days of Halloween organized by Smeared and Smudged,
blogroll is in the side bar of the Airless Chambers blog.

Voor vandaag heb ik een tag gemaakt met een digi die speciaal voor mij is getekend, haar naam is Scorpiana. Is ze niet fantastisch??? en toeval of niet mijn sterrenbeeld is Schorpioen....WOOHOO

For today I have made a tag with a special image especially drawn for me, her name is Scorpiana. Isn't she awesome??? And coincidence or not my Zodiac sign is Scorpia....WOOHOO


De achtergrond is gemaakt met Dylusions inkt, stempels en Dutch Doobadoo stencils. Scorpiana heb ik ingekleurd met kleurpotlood. De spreek heb ik gevonden op het internet en is van een van mijn favoriete schrijvers, Roald Dahl. ik ben dol op zijn boeken (Charlie en de chocolade fabriek, Mathilda , the Witches). 

The background is made with Dylusions ink and stamps and Dutch Doobadoo masks. Scorpiana is coloured with colouring pencils. I found the quote on the internet and is by one of my favorite authors, Roald Dahl. Don't you just love his books (Charlie and the Chocolate factory, Matilda, the Witches), well I do.


Op het blog van  Airless Chambers blog. kan je deze super digi gelijk kopen, een druk op de knop is voldoende. 

And if you buy this fabulous image, just go to the  Airless Chambers blog.g and hit the buy now button. 

have a fantastic blog hop
hugs
Miranda

5 opmerkingen:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat gaaf, super mooi kleurwerk,

groetjes jolande

m@nique zei

Die kleuren! Hij is super!!!!

m@nique zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Patricia zei

Wat PRACHTIG zeg Miran!!!!
Gr Patricia

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Dit is geniaal Miranda. Zo mooi. Zo veel te zien en de kleuren zijn gaaf. De spreuk geweldig.
groetjes Marja