Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

dinsdag 1 oktober 2013

31 days of Halloween, day 1

Vandaag start de 31 dagen bloghop van smeared and smudged en voor vandaag heb ik al een sneak peek van een freebie die later deze week komt bij Rick's nieuwsbrief. Het is een snoezig heksje. 

Today the 31 days of Halloween bloghop starts over at smeared and smudged and for today I have a sneak peak of a freebie, she comes with Rick's newsletter later on this week. It's a cute little witch.


Blogrol en meer details op Airless Chambers blog, haaaaaaave fun!!!!!!
Blogrol and more deets on Airless Chambers blog, haaaaaave fun!!!!

hugs
Miranda



7 opmerkingen:

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Wat een leuk hekje, ziet er gaaf uit. Wil je even bedanken voor je inspiratie bij doeading om te werken met de templates. Ik ben enthousiast aan de slag gegaan. Ik gebruik het weer heel anders, maar geeft net weer wat extra s aan mijn kaarten. Helemaal leuk.
Groetjes Saskia

Saskia Kreasas zei

Ik bedoel heksje.

Marian zei

Ziet er heel mooi en fleurig uit
Groetjes

Patricia zei

Super gaaf deze pagina!
Gr Patricia

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

gaaf Miranda, de heks is super.

groetjes jolande

Lia zei

Wat een leuke heks, daar hoef je niet bang voor te zijn,
groetjes Lia

Henriëtte zei

Wat een leuk heksje en wat ziet het er allemaal lekker vrolijk uit.

groetjes Henriëtte