Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

vrijdag 2 augustus 2013

Venetiaans carnaval


Omslagfoto

Een tijdje geleden ontmoette ik Jolanda Bergmans van Noor! Design en zij vroeg mij of ik deel uit wilde maken van een DT voor een nieuw merk op het gebied van craftartikelen, namelijk DUTCH DOOBADOO.  Dutch Doobadoo gaat naast gelaserd papier ook een stencillijn uitbrengen....nou dat klonk als muziek in de oren.

Some time ago I met Jolanda Bergman of Noor! Design and she asked me if I wanted to be part of a DT for a new brand of crafting goodies, DUTCH DOOBADOO. Dutch Doobadoo will launch a stencilcollection too, well that's right up my alley isn't it?

************************************

Op deze superwarme dag (en het is nu nog vroeg in de ochtend) heb ik een vrolijk project voor jullie, namelijk een Venetiaans carnaval.

On this superhot day (and it's still quite early) I have a cheerful project for you to share, Venetian Carnaval. 


Op mijn project heb ik de gelaserde hoekjes uit de Dutch Paper Art lijn van Dutch Doobadoo gebruikt.
The Dutch Doobadoo Paper Art is vanaf september onder andere verkrijgbaar bij DOEADING.

I used the some of the corners of the Dutch Paper Art line by Dutch Doobadoo.
Dutch Doobadoo will be available in the shops from this September on. You can buy Dutch Doobadoo at DOEADING


Ik heb een vouwkaart gemaakt met afbeeldingen van Rick St Dennis en de supergave hoekjes van Dutch Doobadoo.

I made this accordeon card with images by St Dennis and the gorgeous corners by Dutch Doobadoo. 

 De achtergrond is gemaakt met Dylusions inktspray. 
The background is made with Dylusions ink.

Heerlijk, ik ben helemaal in mijn element met inky fingers. 
Oh I just love to have inky fingers.

De losse ingrediĆ«nten van mijn project. 
The recipe of my project

De hoekjes heb ik goud gemaakt met "goldfinger"van Daler Rowney. 
I coloured the corners with "goldfinger"by Daler Rowney. 

CLOSE UPS

De voorkant. De quote is van Lord Byron en geschreven met een molotow acrylmarker. 
The Front. The quote is by Lord Byron and written with a molotow marker. 




have a fabulous day
TTFN
Miranda



3 opmerkingen:

crealinedance zei

Hoi hoi gezellig vrolijke bouwklaarst.gr.Nel

Gery zei

Wow, Miranda, SCHITTEREND!!!!
Wat heb je hier een mooi geheel van gemaakt. De kleuren, de stempels en alle accessoires zijn mooi en perfect gecombineerd met elkaar.
Heb echt mn ogen uitgekeken om geen detail te missen. Gaaf werk!
En gefeliciteerd met de benoeming voor het DT. Het gaat je beregoed af, zo te zien.
Fijn weekend en groetjes Gery

Ally White Cat zei

oh wow they are so beautiful..your work is so inspiring. now I want to play and try this..if only mine came out as pretty as yours...
hugs