Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

maandag 12 augustus 2013

NEW DYLUSIONS


Afgelopen vrijdag ontving ik een grote verrassing van Dyan Reaveley, namelijk de nieuwe stempels, het mini journal en de ink spray pad. Ik heb gelijk alles ter zijde geschoven en ben lekker aan de slag gegaan met mijn nieuwe goodies. Ik heb al een aantal creaties gemaakt, maar de eerste wil ik jullie vandaag alvast laten zien. 

Last Friday a huge surprise by Dyan Reaveley arrived, the new stampsets, the mini journal and the ink pad spray. I threw aside everything else and started to play with my new goodies. I already made a few creations and I will share the 1st today.

*********************************************


Ik heb een art journalpage gemaakt met de PIN UP QUEEN stempelset en het hoofd van de CURIOUS CORRIN stempelset. De sugarskulls stammen af van het Spaans / Mexicaans feest genaamd SANTA MUERTA en ik vind ze helemaal fantastisch. Op de schedel linksonder heb ik nog extra bloemen aangebracht met een stempel uit de BACKGROUND LOVE stempelset. 
De zwart/wit lijntjes zijn gemaakt mbv Dyan's stempelblok en ingekleurd met molotows en sharpies.
De quote is van Leonardo Da Vinci en gevonden op het internet. 
Alles van Dylusions is te koop in de ART FROM THE HEART shop en de nieuwe stempels kan je al preorderen. Klik op de linkjes om direct naar de shop te gaan. 

I have made an art journalpage with the PINUP QUEEN stampset and a head from the CURIOUS CORRIN stampset. The sugarskulls originate from the Spanisch/ Mexican SANTA MUERTA and I totally love these skulls. On the skull at the bottom of the leftcorner I used the flowerstamp from the BACKGROUND LOVE stampset. 
The balck/white lines are drawn with Dyan`s stampblock and coloured with molotow and sharpie markers. I found this quote by Leonardo Da Vinci on the internet. 
All the Dylusion goodies are available at the  ART FROM THE HEART shop and you can already preorder the new stamps. Just follow the links. 


gebruikte Dylusions kleuren:
calypso teal
crushed grape
cherry pie red
bubblegum pink

used colours by Dylusions:
calypso teal
crushed grape
cherry pie red
bubblegum pink


Ik heb structuur toegevoegd mbv verschillende stencils van Dutch Doobadoo (vanaf september verkrijgbaar) en Dylusions. Daarna heb ik met de nieuwe ink spray pad de alfabetstempel gebruikt. Van de week volgt een aparte blogpost over de ink spray pad, want die is supergaaf in het gebruik. 

I added some structure by using several of the new Dutch Doobadoo stencils (available from September on) and some Dyslusion stencils. I stamped the ABC stamp using the new ink spray pad. Later on this week I will post a seperate post about the ink spray pad, because it's so cool to use the ink spray pad...it's totally awesome. 


Daarna heb ik verschillende onderdelen gestempeld op aquarelpapier en ingekleurd met neocolor crayons en kleurpotlood en vervolgens uitgeknipt, wat een behoorlijk werkje was. Ik maak altijd een klein voorraadje zodat ik daarna een mooie compositie kan maken. Wat ik over houd, komt wel weer van pas bij een andere creatie. 

Than I stamped quite a few of the new stamps on watercolour paper and coloured them with my neocolor crayons and colouring pencils. I always make more than I need, but I like to have enough to make a good composition. Parts I don't use will be saved for another creation later. 

have a fantastic day
hope to see you back here for more new Dylusions 

hugs
Miranda

2 opmerkingen:

Patricia zei

Echt HEEL GAAF is je AJ!!!!!
Mooie kleuren ook, jij boft maar!
Gr Patricia

Miranda zei

Prachtige kleuren en je vorige post met het gezicht vind ik heel mooi, de tekst zo waar en nog gefeliciteerd met je DDDT benoeming......hihi klinkt wel he? liefs Miranda