Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

woensdag 14 augustus 2013

more of the new DYLUSIONS

YEAHHH meer nieuwe Dylusions voor jullie vandaag, dit keer allemaal leuke huisjes....en ik ben dol op huisjes


YEAHHHH more new Dylusions for you today, this time some cute little houses....and I do love little houses

***************************************


Gebruikte kleuren zijn:
pure sunshine
crushed grape
bubblegum pink
melted chocolate
calypso teal
white linen

used colours are:
pure sunshine
crushed grape
bubblegum pink
melted chocolate
calypso teal
white linen

you can find the ink over at Art from the Heart (just follow the link)


Ik heb in mijn nieuwe mini journal gewerkt en ik kan zeggen dat werkt weer fantastisch. Het heeft hetzelfde fijne en fantastische papier als zijn grote zus....maar soms heb je zin  om een kleine creatie te maken en dan is dit formaat echt perfect. 
Ik heb de kleuren inkt op het papier gespoten en vervolgens met stencils en stempels structuur aangebracht.
De stencil met de sterren is starry night van Dylusions. Het prikkeldraad is van Dutch Doobadoo en de stippen zijn van Prima Marketing. 

This time I worked in my new mini journal and I dare say it works fabulous. It has the same fantastic papers as it's big sister...but now and than you just want to create something small. Well this small creative journal is perfect for small creations. 
I added my colours to the background and used quite a lot of stencils and stamps to give it structure. 

The stencil with the stars is starry night by Dylusions. The barbed wire is by Dutch Doobadoo and the dots are by Prima Marketing. 



Mijn fantasie sloeg een beetje op hol met deze nieuwe stempels en ik heb er dan ook wandelende huisjes van gemaakt. Ik heb echt zoveel lol gehad met het maken van deze pagina's hoewel al die kleine botjes uitknippen nog een lastig klusje was. 

Gebruikte stempelstets:
grote huisjes -  this old house (pre order AFTH)
armen en benen -boney maloney (pre order AFTH)
bladeren - doodle parts
vleermuizen - bits and bats
kleine huisjes - right up your street
 abc stempel achtergrond -basic backgrounds
miertjes -monster mash
meer miertjes - mischieveous Malcolm


My fantasy really bolted while working with these stamps and  so I created walking houses. Had so much fun creating this piece allthough fuzzycutting all the tiny bones was a bit tough. 

used stampsets:
large houses - this old house (pre order AFTH)
arms and legs -boney maloney (pre order AFTH)
leaves - doodle parts
bats - bits and bats
small houses -  right up your street
ABC stamp in the background - basic backgrounds
 tiny ants - monster mash
more tiny ants - mischieveous Malcolm

*********************************************


Omdat de huisjes zooooooooooooooo leuk zijn heb ik nog een art journalpagina gemaakt. Dit keer in andere kleuren, namelijk melted chocolate, lemon zest, pure sunshine, fresh lime en vibrant turquoise. In de achtergrond heb ik de Dylusion bomenstencil gebruikt, o christmas tree. De andere stencil is een jutestructuur van Dutch Doobadoo. 

gebruikte stempelsets:
 huisjes -  this old house (pre order AFTH)
bladeren - doodle parts
kat, spin en web - bits and bats
 abc stempel achtergrond -basic backgrounds

And because I sooooooooooooo love houses I made another journalpage. This time with other colours, melted chocolate, lemon zest, pure sunshine, fresh lime and vibrant turquoise. In the background I used the Dylusion tree stencil o christmas tree. The other stencil is a burlap pattern by Dutch Doobadoo

used stampsets:
 houses -  this old house (pre order AFTH)
iron fence - day of the heads 
leaves - doodle parts
cat, spider and web - bits and bats
ABC stamp in the background -basic backgrounds

Have a fantabulous day
hugs
Miranda



5 opmerkingen:

Crea Astrid zei

Grappig hoe je de huisjes hebt verwerkt Miranda. Ziet er erg mooi uit. Prachtige kleuren ook.

Groetjes, Astrid.

Patricia zei

Echt GENIAAL zeg Miranda, ik vind ze alletwee SUPER!!!!!
Gr Patricia

m@nique zei

Wat maak je toch weer leuke LO en die nieuwe stempels zijn om te smullen zo leuk ...

Binnenkort maar weer eens shoppen ;-)

Fieneke zei

Ooooo wat super gaaf Miranda, ik heb een tijdje niet geblogd en zie nu o.a. Al jouw nieuwe creaties met de nieuwe dylusion stempels. Wat onwijs gaaaaaaaf....zijn ook wel weer erg leuke stempels.....voor de huisjes ben ik al gezwicht ;)
Heb ook videos gekeken over de inktpad, die lijkt mij ook helemaal leuk.
Groetjes Fieneke

Fieneke zei

en nog even ter aanvulling, ik zag net op Dyan haar facebook jouw creaties langs komen!! wauwie.
Groetjes Fieneke