Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

dinsdag 30 juli 2013

LIFEBOOK 2013

Het is al weer even geleden dat ik iets van mijn lifebook 2013 collectie heb laten zien, maar ik heb inmiddels weer een paar projecten afgerond en vastgelegd.

It;s has been a little while since a last share some of my lifebook 2013 projects, but I got some finished and ready to show you.

***********************************

week 30 - Healing Art Journal lesson by Dina Wakley

week 20 Artful Shamanism, lesson by Effy Wild


week 18 Page of affirmations, lesson by Dawn DeVries Sokol

week 23 Honouring your feelings, lessons by Tamara Laporte

week 26 Stencils, masks and more, lesson by Joann Loftus

week 27 Embracing all of you, lesson by Tamara Laporte

Het zijn allemaal mixed media projecten met acrylverf, neocolor crayons, markers, kleurpotlood en gesso.
All are mixed media projects made with acrylic paints, neocolor crayons, markers, colouring pencils and gesso.

have a fab day
hugs
Miranda

3 opmerkingen:

Lia zei

Wow dat zijn er best heel veel, die met de boom vind ik super, maar ook die waar je zelf bij staat, mooi gemaakt,
groetjes Lia

Patricia zei

Wat SUPER SUPER GAAF zeg Miranda, ik heb wel een beetje spijt hoor als ik jou werkjes zo zie..... misschien volgend jaar???haha
Gr Patricia

Miranda zei

Ziet er allemaal mooi en kleurrijk uit, je bent goed bezig..LOL, liefs Mirandax