Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

zaterdag 20 juli 2013

Ja hoor daar ben ik weer. Door omstandigheden even niet veel geblogd.

Yep it's me, haven't blogged for a while due to several circumtances.

***********************************

Voor vandaag heb ik 2 creaties die ik heb gemaakt met een stempel van JOY. Jolanda van Noor! Design vroeg mij om iets in mijn eigen stijl te maken met deze stempel, dus daar ben ik het afgelopen weekeinde lekker mee aan de slag gegaan. 

Today I have 2 creations made with a JOY stamp. Jolanda, owner of Noor! Design asked me to make a some creation in my own style with this stamp, so last weekend I played with it and had a lot of fun.


De eerste creatie is gemaakt in mijn moleskine art journal met acrylverf, glazing medium en stempels.Het grappige manneke is van Stampotique, de roos is van JOY.

My 1st creation is made in my moleskine art journal with acrylics, glazing medium and stamps. The funny little guy is by Stampotique, the rose is by JOY.


Mijn 2de creatie is gemaakt met Dylusions inkt en verschillende stencils. Ik heb de kleurtjes lekker fel gemaakt. 

My 2nd creation is made with Dylusions ink and several different stencils. I kept the colours bright and cheery.


have a fun weekend
Miranda

5 opmerkingen:

Lia zei

Ik vind ze beide heel mooi geworden en precies jouw stijl, de bloem komt heel mooi uit zo,
groetjes Lia

crealinedance zei

Hoi hoi Mooi gedaan zeg.Gr.Nel

Patricia zei

Grappig zeg om te zien dat deze zo niet jou style stempel er toch prachtig in past!!!!
Mooi gemaakt beide!
Gr Patricia

Karin zei

schitterend, beide creaties!
Groetjes Karin

Crea Astrid zei

Wat een prachtige creaties heb je van deze mooie stempels gemaakt. Helemaal in jouw stijl en prachtig van kleur.

Groetjes, Astrid.