Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

donderdag 27 juni 2013

retreat Craftorij with Kate and Dyan

Afgelopen weekeinde was het dan eindelijk zover, de retreat van de Craftorij met workshops van Kate Crane en Dyan Reaveley. En het was fantastisch! Wat een heerlijk weekeinde, vol met art journalling technieken, fantastische leraressen, leuke en gezellige medestudenten, heerlijk eten en leuke kadootjes.
Een echt boost voor je creativiteit.

Have been looking forward to this weekend for quite a while, but finally it was there, the retreat at the Craftorij with workshops of Kate Crane and Dyan Reaveley. And what a fabulous weekend it was, filled with art journalling techniques, awesome teachers, wonderful fellow students, great food and cute presents. A great boost for your creativity.

onze fantastische leraressen
our fabulous teachers


KATE's workshop
Bij deze workshop hebben we heerlijk met verf gespeeld in onze art journals. We hebben tekenoefeningen gedaan, zelf stempels gesneden, waarbij we een speedball stampcarving setje kregen. En het is echt superleuk om zelf stempels te snijden, een nieuwe hobby denk ik.....Kan ik ergens een potje tijd kopen misschien????

At Kate's workshop we played with paint, did some drawing excersises and cut our own stamps with the speedball carving set we all got as a present. It's really awesome to carve your own stamps, a new hobby I think....does someone has a jar of time for sale ?????

Kate with a moustache

Kate is having fun

samen met Nancy
together with Nancy

Nacny, Kate and me


groepsfoto met Kate
grouppic with Kate

DYAN'S workshop
De workshop van Dyan ging in volle vaart, we hebben heel veel technieken geleerd en het was hard werken om het bij te houden, maar het was superfantastisch. Bij deze workshop kregen we allemaal een art journal om in te werken. En tot grote schrik van sommige begonnen we met het uitscheuren van pagina,s en het bespuiten van de voorkant , de binnenkant en de envelop. Nu het journal er niet meer zo nieuw uitzag konden we tenminste gewoon ontspannen aan de slag en ons focussen op het proces van het maken van art in plaats er van bezig te zijn met het voorkomen dat ons journal vuil zou worden. Sommige studenten waren in shock toen ze de pagina's er uit moesten scheuren, maar ik heb me rot gelachen. 

At Dyan's workshop we went full speed ahead, we learned a lot of techniques and we had to work hard to keep up, but I had the time of my life. We all got a brand new art journal to work in. And we started with tearing out pages, spritzing ink on the cover and random pages and the envelop. The general idea was that now our journal didn't look new anymore we could focus on the proces of creating art instead of trying to keep the journal clean. Some students really got shocked when they had to tear out pages and I was LMAO. 




druk aan het oefenen
busy practising

het valt nog mee met de vuile handen
not that dirty yet

Dyan and me

Dyan and Ali, Dyan's cute helper


show me your hands






groepsfoto met Dyan
grouppic with Dyan

het was een fantastisch weekeinde, bedankt Joan en Lia voor het organiseren ervan, ik heb genoten van iedere seconde

it has been a fabulous weekend, thanks Joan and Lia for organising it, I enjoyed every minute of it 

TTFN
Miranda

7 opmerkingen:

crealinedance zei

Hoi hoi Ziet er gezellig uit.Gr.Nel

wil zei

leuke foto,s erbij
het ziet er gezellig uit fijn dat het naar je zin was op naar de volgende keer liefs mams

Scrapoochi zei

Oh wat was dit een super ervaring! Leuk geblogt Miranda :-)!

Miranda zei

Dat ziet er super uit Miran en kan me voorstellen dat je genoten hebt! Heerlijk om te zien en ik kijk uit naar de inspiratie die je hebt opgedaan! greet en knuf, Miranda

Fieneke zei

Hoi Miranda, wat was het super leuk he, ik vond t ook echt te gek. Idd een enorme creatieve boost, helaas ontbrak mij deze week compleet de tijd om er iets mee te doen. Mijn hobby tas is nog niet eens uitgepakt..... Maar dat komt wel weer. Het was erg leuk om je te ontmoeten! Ik zou zeggen tot ziens en blogs :)
Groetjes Fieneke

Patricia zei

Dat ziet er super gezellig uit zeg, ik ben benieuwd naar je pagina's.
Gr Patricia

thekathrynwheel zei

Wow! What a great write-up of the weekend! Such a fabulous weekend - I enjoyed every minute of it :-) x