Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

zaterdag 8 juni 2013

fashionatas

vandaag een hoop FASHION... ik heb nl een paar pagina's in mijn journal om met jullie te delen

today a lot of FASHION ...got a few journalspreads to share



Dit is een restjes inkt pagina, toch altijd handig om restjes inkt op je templates op een pagina af te drukken, dan krijg je de mooiste achtergronden.
Deze is gemaakt met COLOR SHINE van Heidi Swapp, supergave inkt met heel veel glim en meer kleur dan de glimmermistjes. De template en stempel zijn uit de couture lijn van Dylusions. 

This a leftover page, I always blot off leftover inks on my template in my journal and this way you can create the most beautiful pages. 
Made this one with COLOR SHINE by Heidi Swapp, amazingly pretty ink with a lot of shine and more colour than glimmermist. Both the template and stamp are by Dylusions. 




Nog een restjes pagina. Ook hier heb ik restjes inkt op mijn templates afgedrukt in mijn journal. Gaaf effect en zo verzin je het niet van te voren. Ook hier zijn de template en stempels van Dylusions.

Another leftoverpage. Again I blotted off my inky templates on a page. Really love the effect and it would turn out this way if I thought it over in advance. 


have a fabulous weekend
hugs
Miranda

7 opmerkingen:

Patricia zei

WAUW ze zijn PRACHTIG zeg Miranda!
Gr Patricia

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

super gaaf!!!!!

groetjes jolande

Henriƫtte zei

Mooie pagina's Miranda, vooral die tweede foto met al die kleurtjes vind ik super.

Groetjes en een fijn weekend,
Jet

crealinedance zei

Hoi hoi leuk geworden zeg.tot morgen.gr.Nel

Miranda zei

Mooie pagina's Miran, vooral de eerste vind ik bijzonder! knuf van je naamgenootx

Gery zei

Wow, twee prachtige AJ pages aanwinsten.
Wou dat ik met restjes dit voor elkaar kreeg!!!
De bovenste is wat mystreus van kleur (erg mooi) en de onderste oogt door het kleurgebruik wat zonniger.
Ik vind ze beide supermooi geworden.
Groetjes Gery

Gerrittina zei

Wauw, echt gaaf. Heb je voor die letters en sjabloon?

Gr. GZ