Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

zaterdag 4 mei 2013

Spring Birds by Lea Barozzi

Queen Kat Designs Stamp Co.

Deze leuke en vrolijke vogels (SPRING BIRDS) zijn ontworpen door Lea Barozzi en verkrijgbaar in de Queen kat webshop. Zijn ze niet superleuk?

These cute and gorgeous birds (SPRING BIRDS) are designed by Lea Barozzi and available in the Queen kat webshop. Don't you just love them too?

Spring Birds Unmounted Rubber Stamp

Ik heb deze week weer in mijn art journal gewerkt. De achtergrond is gemaakt met acrylverf en TCW templates. Daarna heb ik in dezelfde kleuren gestempeld . De blauwe verf heb ik als laatste verdund en over de pagina laten lopen.
De afbeelding heb ik afgedrukt op dun cardstock en ingekleurd met neocolor crayons en kleurpotlood. 

I have been working in my art journal again. The background is made with acrylic paints and TCW templates. I also stamped in the same colours. For the finishing touch I diluted some blue paint  with water and let it run over the page. 

Have a wonderful day
hugs
Miranda


3 opmerkingen:

crealinedance zei

Hoi hoi leuk geworden.gr.Nel

Neline zei

weer gaaf geworden, leuke kleurtjes weer gebruikt
groetjes
Neline

Marian zei

Zien er allen weer heel bijzonder uit. De dame prachtig de 2 de kaart heb ik helemaal niets mee. En je 3 de kaart wauw wat mooi gemaakt
Mijn kaart is gemaakt met een stempel en geen plaatje. Hihihihi bedankt voor je reactie.
Groetjes