Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

donderdag 16 mei 2013

MOONGODDESS

"THE SUN LOVED THE MOON SO MUCH, HE DIED EVERY NIGHT TO LET HER BREATHE". 


Vorige week kregen we deze prachtige maangodin van Rick om voorbeelden mee te maken en dit is gelijk zo'n afbeelding waar je veel inspiratie van krijgt en gelijk mee aan de slag wil.

Last week Rick got us this gorgeous moon goddess to make some examples and this is truly an image that gives you lots of inspiration and I wanted to paly with this image straight away.

Ik heb deze pagina gemaakt in mijn art journal met behulp van acrylverf en verschillende TCW templates.
De afbeelding heb ik groot afgedrukt en ingekleurd met kleurpotlood
De tekst heb ik gevonden op het internet.


I made this page in my art journal using a lot of acrylic paints and a variety of TCW templates. 
I printed the image quite large and coloured her with my colouring pencils. 
The quote was found on the internet. 



Je kunt de afbeelding kopen op Rick's zijn blog hier, daar zie je ook de creaties van mijn teamies.
You can buy this image on Rick's blog here and you can enjoy the creations of my teamies there as well. 

have fun
Miranda

8 opmerkingen:

anita01 zei

Och hoe mooi weer zeg Miranda,

Warme groetjes,
Anita

Frea Konings zei

Jee schitterend zeg Miranda; kan me helemaal voorstellen dat je daar inspiratie van krijgt. En ik krijg weer inspiratie van jou haha! Groetjes Frea

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw, wat mooi, de maangodin is super, mooie tekst.

groetjes jolande

Patricia zei

WAUW echt HEEL MOOI dea AJ!
Gr Patricia

Neline zei

ontzettend gaaf weer!!!
groetjes
Neline

Neline zei

ontzettend gaaf weer!!!
groetjes
Neline

Hazel (Didos) zei

WOW this is super, what a great creation, Love the text too, Love Hazelxox

Gery zei

Het lijkt me een afbeelding waar je gelijk verliefd op wordt!!!
Je hebt er dan ook een fantastische AJ page mee gemaakt hoor.
Groetjes Gery