Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

donderdag 25 april 2013

workshop bij Doeading

Doe@ding
Vind je Dylusions leuk en wil je wel eens aan de slag met deze leuke stempels en superfijne inkt!
Op zaterdag 25 mei geef ik een workshop bij Doeading in Spijkenisse. Je kunt je hier opgeven.

Wat gaan we maken:
een canvas bewerkt met Dylusions inkt en stempels 
hier een voorbeeld
******************************
I know it's a bit far for you girls but I give you a translation anyway.
Do you love Dylusions and would you love to give it a go with these gorgeous stamps and ink?
Well on Saturday May 25th I will be hosting a workshop over at Doeading in Spijkenisse, Holland. For more details follow the link, here.

*****************************************
Hier een voorbeeld met de nieuwe monsterstempels.
This is an example with the new monster stampsets.

Je kunt eventueel ook iets maken met vissen en zeemeerminnen, zoals deze  (inderdaad deze heb ik al eens eerder laten zien op mijn blog)
Or you can use the new fishstamps and make a mermaid, like this one (yyou're right i showed this creation before )


Maar je kunt het zelf zo gek maken als je wilt, leef je uit 
You can live your fantasy and create whatever you want


hugs
Miranda





5 opmerkingen:

Jessica Postema zei

Hallo Miranda, ik kwam je blog net tegen op de facebook van Dyan Reavely. Wat een gave dingen maak je met die dylusions. Geweldig.

Gery zei

Miranda, kom gauw eens richting de Veluwe voor een workshop en ik ben graag van de partij, maar Spijkernisse, helaas een stapje te ver voor mij.
Het lijkt me trouwens geweldig om die Dylusions eens uit te proberen, want nee, ik heb nog geen enkele kleur in mijn bezit. Gewoon geldgebrek hoor, maar dat houdt natuurlijk niet in, dat ik het fantastisch vind wat iedereen ermee doet, dus geniet ik daar maar van.
Wens je alvast veel plezier voor de 25ste mei.
Groetjes Gery

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

super gaafffffffff.

groetjes jolande

Margo zei

't Is jammer genoeg wat ver, maar alvast veel succes en plezier met de workshop !
Liefs
Margo

Renee zei

Wish I lived close enough to take your classes! Love your color combos. The monsters are adorable.