Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

zaterdag 27 april 2013

Princess of cats by Sarah Waterfield

Queen Kat Designs Stamp Co.

Voor deze kaart heb ik alleen de kleur blauw gebruikt en allerlei verschillende tinten. Alles in 1 kleur geeft toch altijd een apart effect, vinden jullie ook niet?
De afbeelding die ik heb gebruikt is van Sarah Waterfield en verkrijgbaar in de Queen Kat webshop.

I only used the colour blue this time in all kind of different hues.Using just one colour makes it look very special, don't you think so too. 
The image I used is designed by Sarah Waterfield and available in the Queen Kat webshop.


De papiertjes had ik nog liggen en ik geloof dat het merk Papermania is (maar dat weet ik niet zeker).
De plantpluimen zijn gemaakt met mallen van Marianne Design. 

The papers were found in my stash, think they are by Papermania. The flowery plumes are made with cutting stencils by Marianne Design.

have a fabulous weekend
Mirnada

5 opmerkingen:

Lia zei

Mooi zeg, ja 1 kleur is altijd heel mooi vind ik, deze kleur heb ik zelf nog niet geprobeerd,
groetjes Lia

Henriƫtte zei

Ziet er weer mooi uit.

Groetjes Jet

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

leuke kaart, mooi zo in de blauwe tinten.

groetjes jolande

Frea zei

Heel erg mooi Miranda, een beetje Delfts blauw achtig! Groetjes Frea

crealinedance zei

Hallo dat is een mooie.gr.Nel