Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

zondag 7 april 2013

Life Book 2013 HEART CELEBRATIONS


Het thema van LIFEBOOK voor de maand maart was HEART CELEBRATIONS.  Ik ben nog niet klaar met alle lessen, maar ik 2 heb ik af kunnen maken en deze wil ik met jullie delen.

The theme for the month of March over at LIFEBOOK 2013 was HEART CELEBRATIONS.  I haven't been able to do all the lessons yet, but I have 2 to share with you already. 
**************************

CELEBRATION & CONNECTION
by Mindy Lacefield


Mindy heeft een hele leuke stijl van schilderen. Voor mij lastig om vooral in de poppetjes niet teveel detail aan te brengen.

Mindy has a very unique paintingstyle, which was hard for me, because the challenge was not to add too much details this time.

*****************************
CELEBRATING HEART CONNECTIONS
by Tamara Laporte


De achtergrond is gemaakt met acrylverf en pure alcohol en die combinatie geeft leuke effecten op papier. 
Op de briefjes staan allemaal boodschapjes aan familie, vrienden, dieren en dingen die veel voor mij betekenen.
Een aantal van jullie staan er ook tussen, spannend he?
De boodschapjes zijn vervolgens opgerold en vormen samen een hart. 

The background is made with acrylic paints and pure alcohol. You get some fab effects when you use the 2 together. The heart is made with tiny pieces of paper which contain messages to my family , friends, animals and things that mean a lot to me. Some of you are included as well, isn;t that excited?

***********************************
Gisteren met mijn mams en vriendinnen Jolande en Patricia naar de art Specially beurs in Zeist geweest en we hebben lekker ingeslagen. Dit is mijn buit:

Yesterday I went to a hobby and craftfair with my mum and my friends Patricia en Jolande. We all bought a lot of nice new things. This is my haul:


Have a fabulous week
hugs
Miranda



5 opmerkingen:

Hazel (Didos) zei

Oh these are brilliant, I always love to see your journaling its fabby, Love Hazelxo

Marian zei

Ziet er allemaal prachtig en heel bijzonder uit
EN je nieuwe aanwinsten wauw wat gaaf zie je creaties wel op je blog verschijnen
Groetjes

Margo zei

Wat een toffe pagina's heb je gemaakt ! En ik zie dat je ook je slag hebt gelagen in Zeist, ben er ook geweest en nog van aan het genieten :)
Liefs
Margo

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

beide creaties zijn GAAF, leuk de boodschapjes in je hart.
mijn buit heb ik niet op de foto gezet, durfde ik niet,zo veel, ha ha ha,

groetjes jolande

Neline zei

wauwwwwieeee...wat gaaf weer zeg, en de kleuren...helemaal supers.
Je hebt leuk geshopt in Zeist!
groetjes
Neline