Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

zaterdag 30 maart 2013

Queen Kat's Stacy

Queen Kat Designs Stamp Co.

Het is alweer zaterdag en dat betekent een nieuwe creatie met een Queen Kat stempel. Dit week heb ik Stacy gebruikt, ontworpen door Myka Jelina. 

It's Saturday again and that means a new creation with a Queen Kat stamp. This week I have used Stacy, a gorgeous image designed by Myka Jelina.


Het papier dat ik heb gebruikt, heb ik gekregen, dus helaas weet ik geen merk, maar de kleurtjes zijn wel erg mooi. Ik heb de kaart vrij eenvoudig gehouden omdat het patroon al erg druk is. Enkel een paar bloempjes, een doily en een envelopje  toegevoegd. Bij de bloempjes nog een paar dewdrops gebruikt. Ik vind deze quote wel erg mooi, en je kunt het vinden in kleine alledaagse dingen:
BE INSPIRED EVERY DAY

I don't know the brand of the paper I have used (got just a few sheets) but it is gorgeous isn't it. Love those colours.  This paper didn't need a lot of embellies so I kept it quite simple. Just added a few flowers with dewdrops, a doily and a tiny envelop. I love this quote, because you find inspiration in small things
BE INSPIRED EVERY DAY

WISH YOU ALL A WEEKEND FULL OF INSPIRATION
HUGS
MIRANDA



5 opmerkingen:

Patricia zei

Mooi weer hoor Miranda!!!
Gr de fudgemuts!!!!haha

Henriƫtte zei

Leuke kaart Miranda en inderdaad, dat achtergrondpapier is erg mooi.

Groetjes en fijne paasdagen,
Jet

Marian zei

Mooie kaart weer en het papier is ook prachtig voor de achtergrond Kleuren mooi gecombineerd
Groetjes

catherine zei

Really lovely card Miranda. great image and colours
x catherine

wil zei

hoi miranda
deze kaart is ook weer mooi en de kleuren is weer heel iets anders
dan wat wij van jou gewend zijn
groetjes mams