Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

vrijdag 1 februari 2013

Rick St Dennis & Forever night creepy challenges

Vandaag heb ik twee nieuwe challenges voor jullie om aan mee te doen, nl Sparkle and Glitter Rick St Dennis challenge blog en Forever Night Creepy Challenges.

Today I have two challenges that you can enter, Sparkle and Glitter Rick St Dennis challenge blog and Forever Night Creepy Challenges.

******************************************
Forever Night Creepy Challenges

Het thema deze week is FLOWERS & PEARLS. Ik heb een art journal page gemaakt (jaja alweer een deze week LOL) met een afbeelding van Meljen, haar naam is Goth Girl. 
Toen ik deze afbeelding zag, wilde ik er gelijk bloemen mee maken, leek me wel grappig. 

Our theme this week is FLOWERS & PEARLS. I have made an art journalpage  (yep you're right another one this week) with an image by Meljen's, this little girl is named Goth Girl. When I saw this image I wanted to make some flowers with it, thought it would be a funny idea. 

Sponsor this week
Meljens



************************************************
Sparkle and Glitter Rick St Dennis challenge blog

Bij Sparkle and Glitter hebben we ook een leuk thema, HUGS & KISSES. Ik heb een kaart gemaakt met een leuke afbeelding van Rick st Dennis, de Valentine Turtle is het niet een snoezig schildpadje?
De achtergrond is gemaakt met een Spellbinder embossingmal, een Spellbinder snijmal, en heel veel bloempjes gemaakt met een pons en blaadjes van Memory Box en Marianne Design. 

Over at Sparkle and Glitter we have a great new theme, HUGS & KISSES. I have made a card with this totally cute image by Rick St Dennis, the Valentine Turtle, isn't this turtle gorjussssssssssss?
The background is made with a Spellbinder embossingfolder, a Spellbinder cuttingstencil and a lot of tiny flowers and leafs, made with a punch and cutting stencils by Memory Box and Marianne Design. 




have a fabulous day
hugs
Miranda


5 opmerkingen:

Marian zei

Wat gaaf mijn voorkeur is de eerste kaart maar de 2 is ook gaaf
Groetjes

Hazel (Didos) zei

Ah love both these creations, Love the flowers in the top one its so cool, Hope alls well, Love Hazelxox

monique zei

Ze zijn allebei super.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

leuk je art-journal, leuk gedaan de bloemen, het kaartje vind ik zo schattig met de schildpad

groetjes jolande

Ellis zei

Beautiful flower girls and the Valentine looks great with the doors! =)
Hugs, Elenor