Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

zondag 17 februari 2013

New Dylusions

Noteer alvast in uw agenda!!!

Ik wordt helemaal vrolijk van de nieuwe Dylusion inktjes en stempels. Ze zijn zo leuk om mee te spelen en grappig om er allerlei leuke verhaaltjes mee te creëren. En je kunt alle oude sets ook gebruiken. 
 Ik ben druk bezig met het maken van voorbeelden voor de demodag bij DOEADING op 9 en 10 maart en vandaag wilde ik jullie alvast een voorbeeld laten zien. 

Ik heb de pagina gemaakt in mijn art journal en zo'n beetje alle nieuwe kleuren gebruikt en ik kan het niet vaak genoeg zeggen, maar ze zijn zoooooooooo mooi.

The new Dylusions inks and stamps really make me happy. they are so much fun to play with and you can create all kind of funny stories with them. And you can use them with your old sets too. 
I'm very busy making examples for the DOEADING demoday on March 9th and 10th and today I want to share one of the examples I've made for this day.

I made a page in my art journal and used all the new colours and I really have to say it again but the new colours are sooooooooooooooo gorgeous. 



have a fun Sunday
hugs
Miranda

9 opmerkingen:

Karin zei

schitterend, mooie kleuren en die die zee stempels zijn prachtig!

Marian zei

Ziet er weer heel mooi uit
Groetjes

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Inderdaad mooie nieuwe kleuren maar ook een schitterend journal.
groetjes Marja

Henriëtte zei

Mooie pagina's weer Miranda

Groetjes Jet

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

schitterend pagina's, de kleuren zijn prachtig, ik heb ze ook al in huis, maar nog niet gebruikt,

groetjes jolande

Patricia zei

WAUW super gaaf zeg!!!
Groetjes Patricia

Crea Astrid zei

Wat ziet dat er mooi ui. Prachtige kleuren.

Groetjes, AStrid.

Renee zei

I really love these pages! The colors and the way you placed the images just make it so cute.

Siv zei

I've got just one word for you: WOW!!!
This is absolutely awesome! :)
Hugs Siv