Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

zaterdag 16 februari 2013

Audrey by Queen Kat Designs

Queen Kat Designs Stamp Co.

Mag ik jullie voorstellen aan Audrey, een van de andere nieuwe stempels voor februari ontworpen door Myka Jelina en natuurlijk verkrijgbaar in de Queen Kat webshoppe

May I introduce to you Audrey one of the other new stamps for February, designed by Myka Jelina and off course available in the Queen Kat webshoppe

Audrey Unmounted Rubber Stamp


Ik heb papier uit mijn voorraad gebruikt en deze nog een beetje bewerkt met inkt en mallen. De vlinders op het papier heb ik ingekleurd met kleurpotlood in dezelfde kleuren als die ik voor Audrey heb gebruikt. ik heb Audrey met foamtape opgeplakt en er nog een paar bloempjes en blaadjes achter geplakt. Deze zijn gemaakt met mallen van Marianne Design en Memory Box. Als laatste hier en daar nog een beetje glitterlijm en klaar. 

I used some paper from my stash and added a little bit of colour with ink and a TCW template. The butterflies on the paper are coloured with my colouring pencils in the same colours I used for colouring Audrey. I used foamtape to stick Audrey on my card and added some flowers and leaves behind her. Used the Marianne Design and Memory Box die cutting stencils to make the flowers and leaves. For the finishing touch I used some glitterglue and finito....

have a fabulous weekend
TTFN
hugs

Miranda

6 opmerkingen:

Lia zei

Mooie kaart, wat een mooie kleurencombi heb je gebruikt, mooie stempel ook,
groetjes Lia

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Schitterend en wat een gave combinatie en kleur
groetjes
Marja

Henriƫtte zei

Hoi Miranda,

Mooie kaart heb je weer gemaakt. De stempel is schitterend en de kleuren die je gebruikt hebt prachtig bij elkaar.

Groetjes Jet

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw, je kaart is prachtig.

groetjes jolande

wil zei

ook deze kaart is weer erg mooi
en super. en de kleuren zijn prachtig
liefs mams

marian zei

Hele mooie kaart, als ik de stempel zie denk ik; wat ga je daar nou mee doen, maar jij hebt haar mooi bewerkt zo.
Groetjes Marian