Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

dinsdag 29 januari 2013

some art journalpages

POOOOH loop een beetje achter met het plaatsen van creaties, maar voor vandaag heb ik er weer 2 voor jullie en wel mijn kalenderpagina voor februari en een zomaar art journalpagina tussendoor (had zo zin om te spelen met inktjes)

POOOOOOOOOOH I'm running a little behind with posting my creations here, but for today I have 2 creations to share, my February calenderpage and a just for fun art journalpage (just wanted to play with my inks)

***********************************


Dit is mijn kalenderpagina voor februari, na al die koude dagen had ik wel zin in vrolijke zomerse kleurtjes.
De vlindertjes heb ik uitgesneden met een malletje van Marianne Design en 28 x voorzien van een zwart randje.

This is my calenderpage for February and after all the cold days we had I was in the mood for some cheery bright colours. The butterflies are made with a Marianne Design cutting stencil and on all 28 I drew a small black line. 

****************************************


Ik kwam deze spreuk tegen op het internet en omdat ik hem zo leuk vond heb ik er maar een pagina bij gemaakt. De tekst is gemaakt met stempels van Tim Holtz en Papermania. De stempels op de achtergrond zijn van Unity en Viva Dekor. 

I came across the great quote on the internet and it needed a page to go with it. The quote is stamped with Tim Holtz stamps and Papermania stamps. The stamps in the background are by Unity and Viva Dekor. 

have a colourful day
hugs
Miranda

3 opmerkingen:

Marian zei

Heel erg mooi Miranda gezellige kleuren
Groetjes

Lia zei

Mooie kleuren lekker vrolijk, bovenste vind ik het leukste met die vlinders,
groetjes Lia

Patricia zei

Wat een SUPER pagina's, je kalender vind ik TOP!
Groetjes Patricia