Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

donderdag 24 januari 2013

out of this world

Deze week sponsort Rick St Dennis the CUTE CARD THURSDAY challengeblog, dus doe gezellig mee en maak kans om een paar van zijn fantastische images te winnen (ze zijn er in verschillende stijlen). Je vindt de webshop hier.
En wij , Rick's Elite Design Team, mogen gast DT zijn, geweldig niet.
Speciaal voor deze challenge en het thema heeft Rick nieuwe images getekend, en ik heb deze leuke buitenaardse astronaut gekregen om mee te werken,  ik vind hem echt super. 

This week Rick St Dennis is sponsoring the CUTE CARD THURSDAY challengeblog, so come on and join and have a chance of winning some of Rick's fabulous images (and he has many different styles). You can find them here, in the webshop. 
And we, Rick's Elite Design Team will be guest DT for this challenge, isn't it awesome. 
Rick drew some new images especially for this challenge and I got this fabulous cute alien astronaut to play with, isn't it a cute alien?


Ik heb de achtergrond met art journaltechnieken gemaakt.
Omdat ik het space thema een beetje wilde blijven volgen, heb ik fantasie bloemen gemaakt met spiegelkarton (zilver), vilt, kralen en sprietjes. ik vind ze wel erg grappig geworden. 

I made the background with several art journalling techniques. I made the flowers look out of this world too, with mirror cardstock, felt, beads and some tiny antennas. I think they turned out kind of cute.

**************************************

Vandaag heb ik ook nog een art journalpagina met een nieuwe QUEEN OF HEARTS voor jullie.
De achtergrond is gemaakt met inkt en hartjesmallen en stempels van Dylusions. Ik heb ook nog een paar speelkaarten toegevoegd, bewerkt met rode glimmermist en rode Dylusions inkt om een bloederig effect te krijgen, De roosjes rond het hart geplakt en bespoten met rode inkt. The Queen of Hearts is van Rick St Dennis en ik deze queen wel echt super hoor! Je kunt haar hier in de webwinkel vinden. 

I have another creation to share today, an art journalpage with a new QUEEN OF HEARTS image by Rick. The background is made with ink and heartshape stencils and some Dylusion stamps. I added some playing cards too. For a bloody look I spritzed red glimmermist and Dylusions on the cards. Glued quite a few prefab roses around a heart and spritzed some ink on those too. You can find this fabulous image in the webshop here


TTFN

Miranda



3 opmerkingen:

Patricia zei

haha je tag is echt grappig, en je art journal PRACHTIG!
Groetjes Patricia

Neline zei

Ziet er super uit Miranda, je tag is inderdaad heel grappig.
En je pagina...geweldig van kleur ook.
groetjes
Neline

Marian zei

Mooi je tag en je andere kaart is ook super
Groetjes