Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

dinsdag 8 januari 2013

Nina Noveau

Rick St Dennis sponsort deze week de RAISE THE BAR challenge en zijn eigen DT is gast DT. De challenge is een schets, wat ik altijd erg lastig vind, want dan voel ik me erg beperkt. Ik heb wel eens zitten bedenken wat me uit mijn comfort zone zou kunnen halen, maar ik denk dat toch een schets is....maar het is een challenge dus toch geprobeerd er nog iets eigens van te maken LOL. De afbeelding is NINA NOVEAU en is verkrijgbaar in Rick's etsyshop


Rick St Dennis is sponsoring RAISE THE BAR challenge and his own DT is guest DT over at this challenge.  This time the challenge is a sketch, which I find always very hard because I feel very limited by one. Sometimes I wonder what could get my out of my comfort zone, but I think a sketch will ...but it;s a challenge so I did my best to make it my own LOL. The image is NINA NOVEAU and is available in Rick's etsyshop. 


have a lovely day
hugs
Miranda

10 opmerkingen:

Miranda zei

Hoi Miran, jij ook wel eens uit je 'comfort zone' LOL, heb ik ook wel eens.....maar het is wel een leuke kaart geworden met een grappige stempel!Je vorige creatie is ook mooi, ze kijkt wel triestig hoor!liefs Miranda

Marian zei

Je kaart is prachtig en mooi ingekleurd
Groetjes

crealinedance zei

Hoi hoi is je goed gelukt.gr.Nel

Danni zei

very pretty!!

Patricia zei

Mooie kaart zeg!!!
Heel leuk afdrukje dat meisje!
Gr Patricia

Jolara zei

super mooi ! Liefs joyce

Cards and Arts by Jol zei

is je goed afgegaan miranda, je kaart is prachtig, mooi de vlakken op de achtergrond.

groetjes jolande

Henriƫtte zei

Nou, het is niet te merken op je kaart dat je uit je comfort-zone bent gehaald. Echt heel erg mooi en lekker vrolijk.

Groetjes Henriƫtte

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

WOW te gek Miranda. Wat een schiterende kleuren en gave combinatie. De stempel is natuurlijk prachtig.
groetjes Marja

Gea zei

heel mooi!
groetjes Gea