Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

vrijdag 18 januari 2013

Forever Night Creepy Challenges - 3,2,1

Forever Night Creepy Challenges

Vandaag is het weer de beurt aan het Forever Night Creepy challenges -Team B. 
Het thema van deze week is 3,2,1. Dat betekent dus bijvoorbeeld, 1 scrapvelletje, 2 lintjes en 3 embellies of
1 afbeelding, 2 scrapvelletjes en 3 embellies.....de invulling staat vrij.

Today it's Forever Night Creepy challenges -Team B's turn to post a challenge. Our challenge this week is 3,2,1. You can fill this in any way you like, e.g. 1 DP, 2 ribbons and 3 embellies or 1 image, 2 DP and 3 embellies....it's all up to you.

Onze sponsor deze week: Delicious Doodles
Our sponsor this week, Delicious Doodles


*******************************************


Ik heb de afbeelding "sparkling cyanide" van Delicious Doodles gebruikt voor deze kaart. De achtergrond is gemaakt met Dylusions Inkt, TCW stencils en stempels. De blaadjes zijn gemaakt met een Joy mal uit mat zwart papier en groen glitterpapier. Het kleine flesje komt uit de hobbywinkel en bevat groene Dylusions inkt met glossy accents, op het flesje staat "drink me", maar met sparkling cyanide zou ik dat maar niet doen....
mijn 1,2,3 is:
1 afbeelding
2 lintjes
3 embellies (2 bloemen en een flesje)

I have used the image "sparkling cyanide" by  Delicious Doodles. The background is made with Dylusions Ink, TCW templates and some stamps. The leaves are made with a Joy cutting stencil from black paper and green glittery paper. The little tiny bottle is from the hobby craftshop and filled with green Dylusions ink and some glossy accents. On the bottle it says "drink me" but I wouldn't do that if I were you when it has sparkling cyanide inside.........
my 1,2,3 is:
1 image
2 ribbons
and 3 embellies (2 flowers and 1 bottle)

hopelijk doen jullie hier mee aan onze challenge
hopefully you will join our challenge here

have a fabulous day
Miranda

7 opmerkingen:

Patricia zei

Je achtergrond vind ik echt PRACHTIG, maar die vent vind ik een engerd hoor haha
Groetjes Patricia

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Schitterende achtergrond en inderdaad een beetje een griezel. Maar erg mooi gecombineerd.
groetjes en fijn weekend
marja

Marian zei

Vind je kaart een beetje griezelig de kleuren vind ik wel mooi
Groetjes

Henriëtte zei

Een prachtige groene achtergrond en idd een griezel op de voorgrond, maar dat was volgens mij de bedoeling ook hihi.

Groetjes Henriëtte

Lia zei

Nou idd volgens mij ziet hij of zijn haar althans groen van ergernis,achtergrondje heel mooi,groetjes Lia

downrightcrafty zei

wow Miranda love the image and the black with the yellow greens just gorgeous and beautiful depth
Hugs Kate xx

Carla zei

Love this...the colors are so fabulous and the image colored perfectly! Love it!