Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

zaterdag 1 december 2012

Queen Kat Designs, Reagan

Vandaag is het een drukke dag als eerste heb ik een nieuwe stempel van Queen kat om te laten zien en straks heb ik nog een kaart voor de CREEPMAS bloghop van Rick St Dennis.

Today it's going to be a busy day, firstly I have a new Queen Kat stamp to show and later on I have a new Rick St Dennis image to share in our CREEPMAS bloghop.

Queen Kat Designs Stamp Co.

Mijn nieuwe stempel is Reagan, ontworpen door Myka Jelina en verkrijgbaar in de Queen Kat webshop.  

My new stamps is called Reagan, she is designed by Myka Jelina and Available in the Queen Kat webshop. 


Omdat het December is heb ik mijn doos met kerstpapier maar weer eens opgezocht en dit leuke papier van Basic Grey gevonden. Ik heb ook de hertjes van Tim Holtz gebruikt uit hetzelfde papier. De bloempjes zijn gemaakt met een EK succes pons. Voor het hartje nog een paar dauwdruppeltjes gebruikt.

Because it's December already I searched for my box with Xmas DP and found this gorgeous paper by Basic Grey. The little deer are made with Tim Holtz bigz dies and made with the same paperline. The flowers are made with a EK succes punch. Used some dewdrops as well. 

have a fabulous weekend
hugs
Miranda

2 opmerkingen:

Cards and Arts by Jol zei

mooie kaart, leuk het achtergrondpaier en de hertjes erbij.

groetjes jolande

Lia zei

Leuk kaartje, ja dat papier is wel een oudje, maar niet minder mooi,
groetjes Lia