Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

maandag 24 december 2012

Marie Anthoinette

Vandaag heb ik een canvas voor jullie, in de stijl van Suzi Blu. Ik ben er een aantal weken geleden al aan begonnen, samen met Neline en haar dochter Nina. Eindelijk is het nu af.
Het haar is gemaakt met liquites modeling paste, je krijgt dan een echte structuur in het haar, echt heel gaaf om te doen. Ik heb er als extraatje nog wat strassteentjes ingeplakt.
De achtergrond is gemaakt met scrappapier en acrylverf. Marie Anthoinette is rechtstreeks op het doek getekend met acrylverf.


Today I have a canvas to share in Suzi Blu style. It took me some weeks to finish is (time is scarse). I started     it together with Neline and her daughter Nina. Nut finally it's finished. 
I made her hair with liquites modeling paste, which is really cool to get some structure in her hair. As an The background is made with designerpapers and acrylic paints. I painted Marie Anthoinette on the canvas with acrylic paints. 


wish you all a merry christmas

hugs
Miranda


3 opmerkingen:

Debbie zei

Hey Miranda Girl! After the Stamping Boutique, I still stalk you! LOL! You style just amaizes me and makes me happy to just look at it and go WOW some day when I have more time I'm going to do that! Awesome crafting!!

DebbieM

Marian zei

Wat een creatie ziet er super uit
Fijne jaarwisseling
Groetjes

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Schitterend werk.
Fijne jaarwisseling
groetjes Marja