Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

zaterdag 3 november 2012

Meet Queen Kat's new November image

Vandaag wil ik jullie voorstellen aan Ariel, een nieuwe stempel van Queen Kat's Designs en natuurlijk ontworpen door Myka Jelina. 

Today I would like to introduce Ariel to you, a new stamp by Queen Kat's Designs and off course she's designed by Myka Jelina. 

Queen Kat Designs Stamp Co.


Deze keer heb ik aparte vorm voor mijn kaart gebruikt. Het papier is van graphic 45 - the old curiosity shoppe, echt prachtig papier. Ik heb een aantal van de vlinders uitgeknipt en op een takje van Marianne Creatables gezet. 

This tie I used a odd shape for my card. The DP is by graphic 45 - the old curiosity shoppe, absoluetly fabulous paper. I fuzzycut a few of the butterflies and glued them on a cute branch by Marianne Design.

Have a fabulous weekend
hugs
Miranda



6 opmerkingen:

crealinedance zei

Hallo dat is een mooie.gr.Nel

Neline zei

Prachtig weer!!!
groetjes
Neline

handmade by chantal/ handmade gifts and toys zei

Erg mooi weer gemaakt!

Marian zei

Erg mooi
Groetjes

Cards and Arts by Jol zei

wat mooi weer, leuk modelletje en met vlinders zit je bij mij altijd goed.

groetjes jolande

monique zei

Erg leuk de vorm. En verder natuurlijk prachtig