Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

dinsdag 6 november 2012

art journalpage

Ik heb deze pagina al een tijdje geleden gemaakt, maar nog niet geplaatst op mijn blog, maar hier is tie dan.
De achtergrond is gemaakt met.....ja 3x raden.....inderdaad Dylusions Inkt. Verder natuurlijk TCW mallen gebruikt en stempels.
Het meisje heb ik 3x moeten tekenen voor het goed was, eerst op gesso en ingekleurd met neocolors, maar de inkt kwam er door. Toen acrylverf erover en nogmaals ingekleurd, maar dat werd niet mooi. Dus voor de 3de keer op muziekpapier en ingekleurd met neocolors en toen was het naar mijn zin. Uitgeknipt en in mijn journal geplakt. 
De tekst heb ik gevonden op het internet en met poscapennen geschreven. 


I have made this page some time ago, but haven't showed it here yet, but finally it's here!!!!!!!!!
The background is made with guess what...........yep indeed Dylusions Inkt. And some TWC templates and stamps. 
I drew the girl 3 times. First time on gesso with neocolors but the ink kept coming true. Then coated it with acrylic paint, but the colouring didn't came out nice...so for the third time I drew her on a musical sheet and coloured her with neocolors. Fuzzycut her and glued her on my page.
The quote was found on the internet and written with my poscapens.


have a fabulous day
hugs
Miranda

12 opmerkingen:

Henriƫtte zei

Wauw Miranda, deze is gaaf! Wat een mooie tekening heb je gemaakt en wat een geduld om het tot 3x toe over te doen. Ik vind het echt schitterend!

Groetjes Jet

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Miranda wat is dit mooi. Ben er weg van. De kleuren zijn ook zo gaaf en je meisje is prachtig. Echt schitterende pagina.
groetjes Marja
(marjascreativity)

Miranda zei

Prachtige pagina Miran, en het is een mooi dromerig meisje! Volgens mij heeft Tim Holtz ook die tekst als stempel. liefs Miranda

Rhonda Miller zei

This is beautiful. I love the colors and the quotes you've used. TFS.

Cards and Arts by Jol zei

wauw, wat mooi, de achtergrond is geweldig en het meisje heb je zo mooi getekend.

groetjes jolande

Marian zei

Prachtige kaart of kunstwerk moet ik vermelden. Super
Groetjes Marian

crealinedance zei

Hallo dat is een mooie.gr.Nel

Crea Astrid zei

Wat prachtig gemaakt. Echt jouw kleuren. Leuk zo met de muziek noten erdoor.

Groetjes Astrid.

Marjie Kemper zei

Fantastic, Miranda! Love the soft layers... so much to look at!

monique zei

Gaaf hoor. Hij is super mooi geworden

Anjas-Artefaktotum zei

WOW love the brilliant blue lilac combination, the young lady is a perfect dream, love the whole creation.
groetjes Anja

m@nique zei

Mooi!!!!