Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

woensdag 28 november 2012

and now something completely different......

Vandaag eens iets heel anders dan jullie van mij gewend zijn. Ik had deze mooie set van INDIGOBLUE gekocht (een tijdje geleden al) voor een wedstrijd, maar ik heb mijn kaart nog niet aan jullie kunnen laten zien. Het is een prachtige stempelset met klaprozen....prachtige tere bloemen zijn dat zeg, echt super hoor.

Het papier dat ik heb gebruikt is van Bo Bunny. Ik heb een grote tag met envelop gemaakt. De envelop beplakt met het scrappapier en bestempeld met stempels van Indigoblue  (poppies and crackled glaze). Het vlindertje is gemaakt met een Marianne Creatables. 

Today i have something completely different to share. I bought this absolutely gorgeous stampset some time ago for a challenge, but I didn't show my creation here yet. This stampset is abslutely wonderful, it has poppies all over, mmmmmm love them, such a pretty flower. 

The DP is by Bo Bunny. I made a large tag with an envelope. Covered the whole project with the DP and stamps on it to using the poppyset and crackled glaze.



Aan de binnenkant de achtergrondstempel van de poppyset gebruikt.
On the inside of the envelope I used the background stamp from the poppyset. 


Op de tag heb ik de 3 klaproosstempels gebruikt op aquarelpapier. En ingekleurd met aquarelverf en derwent inkintens potloden. Daarna op de achtergrond nog de crackled glaze stempel gebruikt. 

On the tag I used all 3 poppystamps. The paper I used is watercolourpaper. I coloured the images with watercolourpaints and Derwents inkintens colouring pencils. 


TTFN
Miranda




8 opmerkingen:

Lia zei

Inderdaad heeel anders maar beslist niet minder mooi, het echt prachtig,
groetjes Lia

Cards and Arts by Jol zei

wauw, wat ontzettend mooi.
tja klaprozen, daarmee zit je bij mij altijd goed.

groetjes jolande

Crea Astrid zei

Wat een prachtige creatie heb je ervan gemaakt. Mooi de klaprozen en prachtig ingekleurd.

Groetjes Astrid.

Marian zei

Prachtig je klaprozen en mooi ingekleurd vind het super gaaf
Groetjes

Patricia zei

Ik vind deze echt ZOOOOOOOO MOOI!!!!
Gr Patricia

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Prachtige creaties Miranda.
erg mooi
groetjes Marja

Henriƫtte zei

Mooi zeg en wat heb je de klaprozen schitterend ingekleurd.

groetjes Jet

Miranda zei

Moooooi Miran, en klaprozen zijn toch altijd zo mooi he? liefs Miranda