Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

zaterdag 20 oktober 2012

Queen Kat Designs - Magdalene

Het is weer zaterdag, dus een nieuwe kaart met een Queen Kat Design stempel. Vandaag is het weer de beurt aan Magdalene. Het ontwerp is natuurlijk van Myka Jelina. Echt een prachtige stempel.

It's Saturday again, so here is a new card with a Queen kat Design stamp. Today it's Magdalene's turn again.  The design is by Myka Jelina off course. Isn't she adorable?

Magdalene Unmounted Rubber Stamp
webshop:
en er is nog steeds een korting van 35% op je aankopen....dus snel naar de shop
there is still a discount on your purchases....so off to the shop 


Ik heb de achtergrond gemaakt met colorwash inkt en bestempeld met een  achtergrondstempel van Queen Kat. Ik heb de fairy backgroundstempel gebruikt zonder stempelblok omdat ik slechts een gedeeltelijke afdruk wilde hebben en niet een nette afdruk. 
Ik heb alles in 1 kleur gehouden, vind ik qua effect altijd erg mooi. 
De achtergrondmal is van Marianne Creatables, geleend van mijn moeder. Hier heb de randjes groen gemaakt. Enkel nog wat kant en klare roosjes toegevoegd en voila klaar. 

I have made the background with colorwash ink and the fairy backgroundstamp by Queen Kat. I didn't use an acrylic block to stamp the image, because I didn't want a clean and crisp print, I just wanted parts of the stamp to get a vintage look.
I kept the whole card in just 1 colour, love to use just 1 colour always looks so neat.
The frame behind the image is by Marianne Creatables, borrowed it from my mum. Coloured the edges with distress ink. For the final touch I added some prefab roses. 

Fairy Background Stamp

have a fantastic weekend
hugs
Miranda

4 opmerkingen:

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Schitterende kaart Miranda. Pracht samenstelling en heel stijlvol in deze kleur groen. Wat een leuke stempel weer.
groetjes Marja

Marian zei

Wauw wat gaaf en mooie kleuren Prachtig
Groetjes

Cards and Arts by Jol zei

wat mooi weer, prachtig zo in de groene tinten en wat heb je een mooie mal gebruikt.
enne ik verwacht natuurlijk wel dat je donderdag avond zingt hé, Supercalifragilisticexpialidous

Groetjes jolande

hennie zei

Hoi Miranda, eindelijk bij je langs gehopt!
Ik kom nu vaker en ik ben je volger.
Lieve groetjes hennie.