Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

dinsdag 16 oktober 2012

My new art journal

Afgelopen zaterdag was het eindelijk zover, de workshop met Kate Crane. Het was een fantastische dag en Kate is heel inspirerend. Mijn projectje, een art journalboekje is nog niet klaar dus daar moeten jullie nog even op wachten, maar ik heb wel een pagina gemaakt in mijn nieuwe art journal van Dyan Reaveley. Zaterdag gekocht bij de Craftorij en ik kon bijna niet wachten op het papier uit te proberen en het is echt FANTASTISCH om op te werken.
Het was zo wie zo een gaaf weekeinde want ik heb ook nog mijn kadootje dat ik heb gewonnen bij de challenge Dyan op Facebook, binnengekregen. Helemaal TOP!!!!

Finally we had our workshop with Kate Crane. It has been a fantastic day and Kate is such an inspiring teacher. We really had a great time, I haven't been able to finish my project (a little art journalbook) completely so I will show it to you later, but I did do a page in my new Dyan Reaveley Journal. I bought it at the Craftorij on Saturday and I was so eager to to try my inks on this paper and it is ABSOLUTELY FABULOUS to work on. 
Had a fab week anyway because I also received my proze I won in Dyan's challenge on facebook. AWESOME!!!

de hele groep bij de workshop/
the complete group on Saturday

bewijs dat we hard aan het werk zijn, yeaaaaaaaaaaaah lekkere vieze handen
proof that we were working hard, yeaaaaaaaaaaaaaaah lovely inky hands


samen met Kate op de foto en met mijn vriendinnen Jolande patricia en Neline)
having our picture taken with Kate and my good friends Jolande, Patricia and Neline


mijn prijs, prachtig verpakt in rood papier
my prize gorgeously wrapped in red tissue paper


mijn prijs, een stempelset die ik nog niet had en flesjes inkt (was al aan vervanging toe)
my prize, a stampset, didn't have this one yet and some bottles of ink (which needed a replacement soon anyway)


en de eerste pagina in mijn nieuwe journal
and the first page in my new journal


have a fabulous day
hugs
Miranda

14 opmerkingen:

Cards and Arts by Jol zei

wat gaaf, geweldig kleurrijk, helemaal super, net zoals zaterdag.

groetjes jolande

Patricia zei

ZOOOOO die is poepiegaaf zeg!!!!!
Wat een MOOIE kleuren, en die kikkermeid is ook GEWELDIG!!!!
Het was echt een HEERLIJKE dag zaterdag!!!!
Groetjes Patricia

Audrey zei

Inderdaad geweldig papier in het Art Journal, ik heb er vrijdag gelijk ingewerkt, SUPER!
En wat boffen die prijs, heerlijk!

Henriƫtte zei

Ziet er gezellig uit op de foto's.
Wat een gave 1e bladzijde heb je gemaakt zeg, zoveel kleuren en zoveel te zien. Wordt je spontaan vrolijk van.

groetjes Jet

Wini van Broekhuijze zei

Het was inderdaad een geslaagde workshop van Kate.
Je pagina in je nieuwe journal is geweldig geworden, mooie kleuren.

AssiCrafts zei

Echt een gave pagina geworden! En hoe jij je stempels inkleurd, onwijs mooi! XOXO

Neline zei

Wat gaaf zeg je pagina!!! De kikker is helemaal geweldig.
Het was bere gezellig zaterdag!
groetjes
Neline

Marian zei

Ziet er heel gezellig uit, en je kikker en slingers supper gaaf
Groetjes

crafting maria zei

you are so talented, i do hope that i could get inspired and make some wonderful pages just like yours, but i know they wouldn't be nothing as good as yours.
big hugs
maria xxxx

Karin zei

wow een prachtige pagina, schitterende kleuren!

Monique zei

Prachtige pagina, die kleuren zijn om te kwijlen :P
Ik ben niet zaterdag geweest maar vrijdag en dat was ook fantastisch en dat journal is echt super papier. Eindelijk geen doorlekken of bobbelen meer!

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Dit is fantastisch mooi. Wat een geweldig werk. En het plezier spat van deze dag af. Ik ben donderdag geweest en heb ook zo'n heerlijke dag gehad. En wat goed verzorgd he bij de Craftorij? En wat een lief mens die Kate.
Maar wat maak je een prachtige creaties ga later even verder kijken.
groetjes Marja

Marjie Kemper zei

This is such a gorgeous page! Looks like you had a blast playing.... love those inky hands, too!

nit@ zei

Je kent me wel niet maar Ik was wat afbeeldingen aan het googelen en zag ineens deze journal page van jou en ik wilde je laten weten hoe vreselijk gaaf en prachtig ik hem vind!

groetjes
anita